هر انسانی که کمی حس انسانیت داشته باشد، از این جنایتکاران که جنایاتشان در تاریخ بشر بی سابقه است متنفر می شود
@user17079254697411 خرداد 1405تعليقًا علىهر انسانی که کمی حس انسانیت داشته باشد، از این جنایتکاران که جنایاتشان در تاریخ بشر بی سابقه است متنفر می شود
@user17347020768811 خرداد 1405تعليقًا علىهر آدمی دراین کره خاکی اندکی انسانیت و معرفت وجدان بیدار داشته باشد صدرصد کامل از این رژیم سرتاسر کثافت صهونیستی آمریکایی که هردو رژیم یک شیطان واحد هستند نه تنها متنفراست بلکه تمام توان وانرژی که میتواند برای نابودی این فرقه شیطانی کودک کش کودآزار وآدم کش وغارتگر متجاوز خواهد گذاشت
@user170910031569405209811 خرداد 1405تعليقًا علىحرومزاده ترین ، جنایت کار ترین، کثیف ترین ، شرورترین و ...... ملت روی این کره خاکی صیهونیست ها هستند. تا اینها نیست و نابود نشن مردم صالح دنیا روی آسایش نخواهند دید.