هر انسانی که کمی حس انسانیت داشته باشد، از این جنایتکاران که جنایاتشان در تاریخ بشر بی سابقه است متنفر می شود
@user1707925469741 ژوئن 2026در پاسخ بههر انسانی که کمی حس انسانیت داشته باشد، از این جنایتکاران که جنایاتشان در تاریخ بشر بی سابقه است متنفر می شود
@user1734702076881 ژوئن 2026در پاسخ بههر آدمی دراین کره خاکی اندکی انسانیت و معرفت وجدان بیدار داشته باشد صدرصد کامل از این رژیم سرتاسر کثافت صهونیستی آمریکایی که هردو رژیم یک شیطان واحد هستند نه تنها متنفراست بلکه تمام توان وانرژی که میتواند برای نابودی این فرقه شیطانی کودک کش کودآزار وآدم کش وغارتگر متجاوز خواهد گذاشت
@user17091003156940520981 ژوئن 2026در پاسخ بهحرومزاده ترین ، جنایت کار ترین، کثیف ترین ، شرورترین و ...... ملت روی این کره خاکی صیهونیست ها هستند. تا اینها نیست و نابود نشن مردم صالح دنیا روی آسایش نخواهند دید.