با این وصف خلبان هم هلاک شد👋👋👋👋
@Kazemi14049 فروردین 1405در پاسخ بهاین هواپیما صدها هدف را به طور همزمان ردیابی میکنه اما نتونست پهپاد ما رو رهگیری ابهت پوشالی آمریکا با یک پهپاد ارزان قیمت ایرانی بر باد رفت جلوی چشم دنیا مخصوصا مزدورانش :))
@Power_Progress_Pride9 فروردین 1405در پاسخ بهپرنده فقط شاهد... با آن سرعت پایین و صدای ماشین چمن زنیش بدون اینکه چیزی جلودارش باشد برترین سخت افزار ها و تکنولوژی ها را نابود میکند 😁😎
@Kamran_Moridi9 فروردین 1405در پاسخ بهاینکه با پهپاد خورده برعندازسوزترش میکنه 😜😁الان آرزوشونه کاش حداقل با موشک میخورد
@Dr_Rd9 فروردین 1405در پاسخ بهالان تنها کاری که خوک نارنجی دروغگو میتونه بکنه اینه که بیاد بگه نه با شاهد نزدنبا فتاح زدن 😄
@OmidDarabi9 فروردین 1405در پاسخ بهجنگ نامتقارن یعنی همین🤌🏻👀پهپاد ۹۰۰میلیون تومنی ایرانهواپیمای آواکس ۹۰هزار میلیارد تومنی آمریکا رو نابود میکنه!حالا کی ضرر کرد؟من یا اون؟#جنگ #جنگ_رمضان …نمایش بیشتر
@azarbara9 فروردین 1405در پاسخ بهیکی منو روشن کنه یعنی این دومین شکار اواکس امروزه؟ یکی رو زمین یکی رو هوا؟
@fadaeiRahbari9 فروردین 1405در پاسخ بهفارس عزیز این لینک ها و لیست پیگیری پویش هایی که برخی دوستان کپی پیست میکنن در نظرات بسیار اسپم و مخل کامنت ها هستخسته شدیملطفا کاری کن یا نباشن یا انقدر طولانی همراه عکس و.. در کاگنت ها ظاهر نشن!!