@user17781703872113 ساعت پیشدر پاسخ بهانس جهانی حوالی 200 دلار ریزش داشت امروز هم بیش از 80 دلار دیگه ریخت ولی متاسفانه طلا و دلار داخل همچنان در حال افزایش! خبرها مثبت رفع تحریم نفت و... فروش ازادانه اینها هم اومده ! ولی متاسفانه ... این یعنی بازارساز که لابی شبه دولت و همتی است کاملا مانع اصلاح نرخ ها هستن !!!
@pouria21713 ساعت پیشدر پاسخ بهتحویل بگیرید ،این اسمون ریسمون که بافتید یعنی تقویت دلار. یعنی دلار گران. پاشنه اشیل ترامپ نفت بود که وا دادید رفت.
@user17812730861113 ساعت پیشبازگشایی تنگه هرمز، هدیه غربگدایان ایران به ترامپ برای کاهش قیمت نفت بود.ترامپ جواب جنایت شهادت رهبر عزیزمان را نگرفت و خودش را از مخمصه نجات داد
@user17516723048613 ساعت پیشتورم باید برای مسئولان تبیین شود،تورم چه آثاری دارد؟و راه های مقابله با آن چیست؟تمام این موضوعات کامل توضیح داده شده استمطالبهضرورت تبیین ویرانگری تورم برای مسئولان و قرار گرفتن مهار آن در اولویت
علل اصلی تورم شامل افزایش تقاضا، کاهش عرضه و عوامل ساختاری مانند نظام پولی ضعیف و زیرساختهای ضعیف میشود و راهحلهای بالقوه برای کنترل تورم شامل سیاستهای پولی، سیاستهای مالی، افزایش عرضه، کنترل انتظارات تورمی و مقابله با ریشههای تورم میشود. تورم مادر تمام بیماریهای اقتصادی است که در خوشبینانهترین حالت مسئولان دیگر با آن کنار آمدهاند. مثل دو دوست و یار همیشگی در کنار تورم زندگی میکنند و این تورم را به کل جامعه و کشور تسری داده امد و متاسفانه برای مردم نیز عادی انگاری شده است. گویا مسئولان کوچک ترین مشکلی با تورم ندارند! جریان نفوذ، تمام تلاش خود را برای ایجاد تورم به کار برده ، که متاسفانه در این امر ،مسئولان سهوی یا عمدی کوتاهی کردند و باعث کاهش فرزندآوری، گسست ساختار خانواده و تبعات شدید اجتماعی و بزهکاری شده است. چنان عادی شده گویا تورم یک امر ساده پیش پا افتاده و قابل گذشت است. وقتی اقتصاد به درد بی درمان تورم دچار میشود، قبل از اینکه ،عمق پیدا کند و مزمن شود باید آن را چاره کرد. اما آنقدر مسئولان، مشغول دیگر کارهای خود بودند ، از آن غافل شده اند و حال از کسانی که تصمیماتشان باعث تولید این ابر تورم ها شده است ، ما بخواهیم تورم را کنترل کنند!!!! واقعا باید از چه کسی بخواهیم تورم را حل کند؟ راه حل چیست؟ - مسئولانی که در دوران آنها (در دولت و مجلس ) تورم شکل گرفته و افزایشی بوده بازخواست شوند. - شورای نگهبان ، سازمان های نظارتی ، و انتصابی ،مراقبت کنند تا کسانی که در دوران آنها تورم بوده است را در لیست انتخابی خود قرار ندهند. - تمرکز از فرعیات و مسائل سلیقه ای و اختلافات حزبی و سیاست، بر روی حل مساله تورم متمرکز شود. - بانکها به طور کامل جمعآوری شوند و در بانک مرکزی ادغام گردند. - وام فقط برای مردم و نیازمندان واقعی باشد. -دستگاه چاپ پول تعطیل گردد و دیگر پولی چاپ نشود. - پولها، دیجیتال گردد تا جاعلان پولی از دور خارج شوند. - تمام ادارات و کارمندان از بالا به پایین حقوقهایشان به صورت عادلانه و یکسانسازی شده باشد و مدیران نیز اندازه کارمندان خود حقوق بگیرند. - گرفتن پاداش و وام برای مدیران ممنوع گردد. - مدیران قوی و کاربلد و غیر سیاسی و سالم وارد گود شوند و از انتصابات سیاسی و رابطه ای پرهیز شود. - تمام ردیفهای بودجه، سازمان های بیخاصیت حذف گردد و بودجه دولت فقط برای نیروهای امنیتی و ساخت زیرساختهای اقتصادی متمرکز شود. - دلیل اصلی تورم، تخلفات اداری و سازمانی است که قوه قضائیه باید به صورت جدی و مستقل این تخلفات را از ریشه بخشکاند. - اقتصاد اولویت اول قرار گیرد و سیاست در خدمت اقتصاد باشد نه بر عکس آن. - بانک مرکزی در خدمت کشور و مردم باشد نه در خدمت دولت و جبران کسری بودجه دولت و تراز کردن بانک های ناتراز باشد. - پول کاغذی حذف شود تا جریان مالی در رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گیرد. - ساختن زیر ساختهای زود بازده در اولویت قرار گیرند. - تمام کسانی که در ساخت پروزهها تعلل کردند، اموالشان مصادره شود و به دست عدالت سپرده شوند تا دیگر پروژهای که باید ۳ ساله به بهره برداری برسد ،۳۰ سال طول نکشد! - اقتصاد کشور توسط اقتصاددانان دانا و توانا و سالم اداره شود و دست رانتیها از تولید کشور کوتاه گردد. - آرامش طوری به کشور برگردد و روابط با دنیا طوری بهبود یابد که جریان سرمایه از داخل و خارج به زیرساخت ها سرازیر شود. -همانطور که میدانید دشمن بر روی اقتصاد تمرکز کرده و با ایجاد تنش مالی و نظامی ضربات مهلک خود را وارد میکند. باید با تعامل و دوستی و درایت و توان عقلی بالا آن را مهار سازید. - تریبون را از دست مشاوران نابلد، بگیرید که همیشه مشاورهای غلط میدهند. - اگر دیدید حرفی، سخنی، کاری ،عملی و قراردادی تورم زا هست آن را سریعا حذف کنید. - قوانین تورم زا را در مجلس بررسی کنید و آن را اصلاح کنید و قوانین ضد تورمی را جایگزین آن سازید. - ایجاد وزارتخانه مقابله با تورم - سرمایه را وارد بازار سرمایه و بورس کنید ، تا در طلا و دلار ، که موجب رکود تورمی میشود وارد نشود.
شورای سران قوا، رهبر معظم انقلاب ،رئیس جمهور محترم، دولت ،مجلس ، قوه قضائیه، سازمان های اطلاعاتی و نظارتی و انتصابی، شورای نگهبان و سازمان کار و امور اجتماعی، وزارت اقتصاد و وزارت صنعت و معدن و وزارت خارجه، وزارت رفاه و دیگر وزارت خانه ها، سلیت های خبری و مطبوعات و خبرگزاری ها، صدا و سیما و رادیو و دیگر نهادهای تبلیغاتی، آحاد مردم،جان فدا و در میدان
0100گزارش از مطالبه
@user17516723048612 ساعت پیشتورم باید برای مسئولان تبیین شود،تورم چه آثاری دارد؟و راه های مقابله با آن چیست؟تمام این موضوعات کامل توضیح داده شده استمطالبهضرورت تبیین ویرانگری تورم برای مسئولان و قرار گرفتن مهار آن در اولویت
علل اصلی تورم شامل افزایش تقاضا، کاهش عرضه و عوامل ساختاری مانند نظام پولی ضعیف و زیرساختهای ضعیف میشود و راهحلهای بالقوه برای کنترل تورم شامل سیاستهای پولی، سیاستهای مالی، افزایش عرضه، کنترل انتظارات تورمی و مقابله با ریشههای تورم میشود. تورم مادر تمام بیماریهای اقتصادی است که در خوشبینانهترین حالت مسئولان دیگر با آن کنار آمدهاند. مثل دو دوست و یار همیشگی در کنار تورم زندگی میکنند و این تورم را به کل جامعه و کشور تسری داده امد و متاسفانه برای مردم نیز عادی انگاری شده است. گویا مسئولان کوچک ترین مشکلی با تورم ندارند! جریان نفوذ، تمام تلاش خود را برای ایجاد تورم به کار برده ، که متاسفانه در این امر ،مسئولان سهوی یا عمدی کوتاهی کردند و باعث کاهش فرزندآوری، گسست ساختار خانواده و تبعات شدید اجتماعی و بزهکاری شده است. چنان عادی شده گویا تورم یک امر ساده پیش پا افتاده و قابل گذشت است. وقتی اقتصاد به درد بی درمان تورم دچار میشود، قبل از اینکه ،عمق پیدا کند و مزمن شود باید آن را چاره کرد. اما آنقدر مسئولان، مشغول دیگر کارهای خود بودند ، از آن غافل شده اند و حال از کسانی که تصمیماتشان باعث تولید این ابر تورم ها شده است ، ما بخواهیم تورم را کنترل کنند!!!! واقعا باید از چه کسی بخواهیم تورم را حل کند؟ راه حل چیست؟ - مسئولانی که در دوران آنها (در دولت و مجلس ) تورم شکل گرفته و افزایشی بوده بازخواست شوند. - شورای نگهبان ، سازمان های نظارتی ، و انتصابی ،مراقبت کنند تا کسانی که در دوران آنها تورم بوده است را در لیست انتخابی خود قرار ندهند. - تمرکز از فرعیات و مسائل سلیقه ای و اختلافات حزبی و سیاست، بر روی حل مساله تورم متمرکز شود. - بانکها به طور کامل جمعآوری شوند و در بانک مرکزی ادغام گردند. - وام فقط برای مردم و نیازمندان واقعی باشد. -دستگاه چاپ پول تعطیل گردد و دیگر پولی چاپ نشود. - پولها، دیجیتال گردد تا جاعلان پولی از دور خارج شوند. - تمام ادارات و کارمندان از بالا به پایین حقوقهایشان به صورت عادلانه و یکسانسازی شده باشد و مدیران نیز اندازه کارمندان خود حقوق بگیرند. - گرفتن پاداش و وام برای مدیران ممنوع گردد. - مدیران قوی و کاربلد و غیر سیاسی و سالم وارد گود شوند و از انتصابات سیاسی و رابطه ای پرهیز شود. - تمام ردیفهای بودجه، سازمان های بیخاصیت حذف گردد و بودجه دولت فقط برای نیروهای امنیتی و ساخت زیرساختهای اقتصادی متمرکز شود. - دلیل اصلی تورم، تخلفات اداری و سازمانی است که قوه قضائیه باید به صورت جدی و مستقل این تخلفات را از ریشه بخشکاند. - اقتصاد اولویت اول قرار گیرد و سیاست در خدمت اقتصاد باشد نه بر عکس آن. - بانک مرکزی در خدمت کشور و مردم باشد نه در خدمت دولت و جبران کسری بودجه دولت و تراز کردن بانک های ناتراز باشد. - پول کاغذی حذف شود تا جریان مالی در رصد سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار گیرد. - ساختن زیر ساختهای زود بازده در اولویت قرار گیرند. - تمام کسانی که در ساخت پروزهها تعلل کردند، اموالشان مصادره شود و به دست عدالت سپرده شوند تا دیگر پروژهای که باید ۳ ساله به بهره برداری برسد ،۳۰ سال طول نکشد! - اقتصاد کشور توسط اقتصاددانان دانا و توانا و سالم اداره شود و دست رانتیها از تولید کشور کوتاه گردد. - آرامش طوری به کشور برگردد و روابط با دنیا طوری بهبود یابد که جریان سرمایه از داخل و خارج به زیرساخت ها سرازیر شود. -همانطور که میدانید دشمن بر روی اقتصاد تمرکز کرده و با ایجاد تنش مالی و نظامی ضربات مهلک خود را وارد میکند. باید با تعامل و دوستی و درایت و توان عقلی بالا آن را مهار سازید. - تریبون را از دست مشاوران نابلد، بگیرید که همیشه مشاورهای غلط میدهند. - اگر دیدید حرفی، سخنی، کاری ،عملی و قراردادی تورم زا هست آن را سریعا حذف کنید. - قوانین تورم زا را در مجلس بررسی کنید و آن را اصلاح کنید و قوانین ضد تورمی را جایگزین آن سازید. - ایجاد وزارتخانه مقابله با تورم - سرمایه را وارد بازار سرمایه و بورس کنید ، تا در طلا و دلار ، که موجب رکود تورمی میشود وارد نشود.
شورای سران قوا، رهبر معظم انقلاب ،رئیس جمهور محترم، دولت ،مجلس ، قوه قضائیه، سازمان های اطلاعاتی و نظارتی و انتصابی، شورای نگهبان و سازمان کار و امور اجتماعی، وزارت اقتصاد و وزارت صنعت و معدن و وزارت خارجه، وزارت رفاه و دیگر وزارت خانه ها، سلیت های خبری و مطبوعات و خبرگزاری ها، صدا و سیما و رادیو و دیگر نهادهای تبلیغاتی، آحاد مردم،جان فدا و در میدان
0100گزارش از مطالبه
@user17788516542312 ساعت پیشدر پاسخ بهدر این شرایط به محض اینکه اسرائیل به لبنان حمله کنه یا عقبنشینی رو به تاخیر بندازه ایران باید یک حمله به نقاط حساس انجام بده تا دوباره قیمت نفت صعودی بشه و غرب و غربیهای جنایتکار بفهمن که باید به تعهداتشون پایبند باشن.مجددا میگم که مشکل ایران نداشتن سلاح هسته و اتمی هست و باید این مشکل حل بشه.
@GOLGOL12 ساعت پیشدر پاسخ بهیکی از نتایج ریزش طلا و نفت و فلزات در بازار جهانی، گران تر شدن نان و برنج و پنیر و تخم مرغ در ایران خواهد بود. 😂
@Wahrhaftigkeit12 ساعت پیشچرا تتر و دلار رشد کرد:۱. ریزش بیت کوین و کریپتو متاثر از سیاست فدرال رزرو آمریکا ۲. کاهش قیمت نفت به دلیل کاهش تنش در غرب آسیا و بازگشایی تنگه هرمز۳. بسته بودن بازارهای ارزی منطقه به دلیل تعطیلات مذهبی۴. افزایش تقاضای واردات پس از رفع محاصره
@user170910160078303143012 ساعت پیشدر پاسخ به ودر پاسخ بهاینکه طریال بتونه ایرانو از یه اقتصاد اسکناس محور و مبتنی به دارایی های فیزیکی، مستقیما به عصر «توکنایز کردن دارایی ها» حرکت بده درصدش بالاس. با مشارکت ملی و نجات بخش رفع عمده مشکلات اقتصاد ایران یعنی تورم مزمن، نقدینگی سرگردان و راکد و غیر مولد و احتکار به قصد حفظ ارزش سرمایه رو هدف قرار بده.
@Vahid63ja12 ساعت پیشدر پاسخ بهکاهش قیمت انس جهانی طلا ناشی از افزایش ارزش دلار است طلا در بازارهای جهانی با دلار معامله میشوداگر ارزش دلار در برابر سایر ارزها افزایش یابد، خریداران سایر کشورها باید پول بیشتری از ارز خود بپردازند در نتیجه تقاضای جهانی برای طلا کاهش مییابد و قیمت آن تحت فشار نزولی قرار میگیرد.
@al_aghsa10 ساعت پیشدر پاسخ بهدلتون خوش ها امریکا ذخایر خود را در سقف قیمت فروختدو در کف قیمت پر میکند ،
@user17084163755210 ساعت پیشدر پاسخ بهاحسنت به تیم دیپلماسی که به اقتصاد جهانی کمک کردند و باری از دوش حهان برداشتند سهم مردم ایران ؟ نان امروز گران شد قراره گندم از آمریکا وارد شود میگن یونجه هم نیازه وارد شود