پلمب مراکز درمانی غیرمجاز بروجرد
رئیس مرکز بهداشت بروجرد گفت: ۲ مرکز درمانی غیرمجاز به دلیل رعایتنکردن موازین بهداشتی و استفاده از افراد فاقد صلاحیت در بروجرد شناسایی و پلمب شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، زهرا کردی در تشریح این خبر اظهار کرد: ۲ مرکز درمانی غیرمجاز به دلیل رعایتنکردن موازین بهداشتی و استفاده از افراد فاقد صلاحیت در بروجرد شناسایی و پلمب شدند. وی افزود: مراکز درمانی غیرمجاز در بازدیدهای مشترک کارشناسان نظارت بر درمان و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بروجرد پیرو تخلفات صورتگرفته و ارائه خدمات درمانی نظیر طب سوزنی و حجامت توسط فرد فاقد صلاحیت در محیط کاملاً آلوده و غیربهداشتی پلمب شدندرئیس مرکز بهداشت بروجرد گفت: همچنین فعالیت یک مطب بدون رعایت معیارهای بهداشتی درمانی نظیر نداشتن سرویس بهداشتی و استفاده از افراد فاقد گواهینامه معتبر اپراتوری جهت کار با تجهیزات محلهای فوقالذکر پلمب و متخلفین به مراجع قانونی معرفی شدند. کردی افزود: لازم به ذکر است افتتاح هرگونه مرکز درمانی طب سنتی یا مطب شخصی، منوط به اخذ مجوزهای لازم و هماهنگی با واحدهای نظارت بر درمان و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان است.#بهداشت_درمان_بروجرد #پلمب_مراکز_غیر_مجاز 09:19 - 15 اردیبهشت 1404