18 فروردین 1405

کپلر: ۱۵ کشتی حامل ال‌ان‌جی در خلیج فارس گیر افتاده‌اند

جدیدترین داده‌های ماهواره‌ای نشان می‌دهد که ۱۵ کشتی حامل ال‌ان‌جی نمی توانند از تنگه هرمز عبور کنند، آنهایی هم که تلاش کردند، بازگردانده شدند.
جواب ایران به پاکستان چه هست؟ گفته ایران دو هفته تنگه هرمز باز کنه آمریکا هم مهلتش دو هفته تمدید کنه
23:18 - 18 فروردین 1405

11 واکنش
6208 بازدید