31 فروردین 1405

السلام علیک یا شهید المذاکرات!

یک کارگردان ایرانی این جمله را در باره امام شهیدمان گفته بود که السلام علیک یا شهید المذاکرات!
واقعا جاى تاسفه از شخصي كه ادعاى شعر و شاعرى ميكنه اين ادبيات سخيف مثل غلط كردن و شيشيلك و جوج و،،از خدا جوييم توفيق ادب بى ادب محروم ماند از لطف حققافيه كه تنك ايدشاعر به جفنك ايظ
22:34 - 31 فروردین 1405

17 واکنش
1324 بازدید