قیامِ عاشورا هرگز در غروب عاشورا تمام نشد!
با آتشبسِ یزید و حتی اسارتِ اهلبیتِ اباعبدالله هم، یزیدیان پیروز نشدند.مردمِ پرچم به دستِ کربلا پشت سر امام راه افتادند و قیام را ادامه دادند اما یزیدیان که خوبانِ خدا را اسیر گرفته بودند پیروز نشدند!حسین بن علی شهید شد، یزید زنده ماند اما یزیدیان پیروز نشدند!
انتقام خونِ حسین بن علی از بین رفتنِ یزیدیان بود نه یزید و این هرگز در یک روز اتفاق نیفتاد!جنگ تمام میشود اما قیام هرگز...خدا منتقم خونِ خوبان است و خدا هرگز هیچ آتشبسی را از ظالمین نمیپذیرد.خفتِ آنها که خون به دلتان کردند را خواهید دید، شک نکنید!
12:42 - 19 فروردین 1405