اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

حضور زنجان در دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران «ایران قوی»

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از حضور پنج شرکت این استان در دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی، خبر داد.

حضور زنجان در دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران «ایران قوی»

عباس بابایی، مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس از برگزاری دومین رویداد بین‌المللی نمایشگاهی مدیریت بحران ایران قوی خبر داد و اظهار داشت: این رویداد از چهارم تا ۶ دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان زنجان از حضور کشور‌های خارجی در این نمایشگاه و نیز از استان‌های سراسر کشور خبر داد و گفت: استان زنجان با حضور پنج شرکت که محصولات آنان مرتبط با مدیریت بحران است در این نمایشگاه حضور می‌یابد.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه مدیریت بحران هر استان عملکرد خود را در این رویداد به نمایش خواهند گذاشت، افزود: شرکت‌های مرتبط نیز محصولات خود را اعم از دانش‌بنیان و غیر دانش‌بنیان در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.

بابایی گفت: این پنج شرکت زنجانی که در نمایشگاه حضور خواهند داشت شامل، شرکت کاردانان شایسته، شرکت سیمان زنجان، شرکت آب‌رسان نوید، شرکت عایق‌های الکتریکی پارس زنجان و شرکت سیلیس‌آرای خرمدره هستند.

وی دررابطه‌با مبنای انتخاب شرکت‌ها نیز بیان داشت: از همه شرکت‌هایی که محصولات تولیدی آن‌ها مرتبط با مدیریت بحران است دعوت به عمل آمد و ازاین‌بین پنج شرکت‌ اعلام آمادگی کرد.

بابایی با اشاره به هدف برگزاری این نمایشگاه گفت: فراهم‌کردن زیرساخت با محوریت رشد و توسعه دانش و فناوری در ارتقای نظام مدیریت بحران کشور با مشارکت و همکاری همه سازمان‌ها و مدیریت بحران کشور است که در آن دستگاه‌های اجرایی و ادارات کل، مدیریت‌های بحران کشور، دانشگاه‌ها، مؤسسات علمی و پژوهشی، نخبگان، اساتید و پژوهشگران علمی، فعالین حقوقی، صنفی حقیقی و صنعتی در حوزه مدیریت بحران کشور و منطقه حضور دارند.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول