اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افتتاح همزمان 8 پروژه‌ آموزشی و فرهنگی در زنجان

آئین افتتاح همزمان هشت پروژه‌ آموزشی و فرهنگی با اعتبار ۴۱۰میلیارد ریال با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زنجان افتتاح شد.

افتتاح همزمان 8 پروژه‌ آموزشی و فرهنگی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آئین افتتاح همزمان هشت پروژه‌ آموزشی و فرهنگی با اعتبار ۴۱۰ میلیارد ریال با حضور عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زنجان افتتاح شد.

حمیدرضا اسلامی، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان در این مراسم با بیان اینکه آموزشگاه ۱۲ کلاسه«طلوع خرد» جزو پروژه‌های هفته دولت است، اظهار کرد: در کل ۱۱۸ کلاس درس در مناطق ۱۴ گانه تحویل دولت خواهد شد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان افزود: تا پایان سال برای تحویل ۲۰۰ کلاس درس برنامه‌ریزی شده است که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است. 
وی افزود: فاز دوم در این آموزشگاه سالن ورزشی هم جانمایی شده که سال آینده آغاز می‌شود.

همچنین عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم در این آئین با ابراز خرسندی از حضور در این آموزشگاه افزود: حضور و صحبت به دلیل تقدیر از فعالان این حوزه است.
وی با تقدیر از خیران مختاری و ایروانی برای احداث این آموزشگاه ابراز امیدواری کرد، از دل این مدرسه افراد شاخصی تربیت شوند.
زارع‌پور با تاکید بر اینکه زنجان ظرفیت‌های بسیاری دارد که خاستگاه آن همین مدرسه خواهد بود، ادامه داد: امیدوارم شاهد بروز و ظهور نخبگان تاریخ‌ساز در این آموزشگاه باشیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: شهادت می‌دهم همه اعضای دولت تلاش می‌کنند که بهترین‌ها را فراهم کنند هر چند کمبودهایی وجود دارد، ولی تلاش برای ارتقای اوضاع ادامه دارد.
پایان پیام ۷۴۰۰۴/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول