اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

عقب‌نشینی اروپایی‌ها نتیجه گفتمان مقاومت و دست برتر ایران است

امام جمعه قیدار با اشاره به عقب‌نشینی اروپایی‌ها از ارائه پیش نویس قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام گفت: این عقب‌نشینی بدون تردید بیش از آن که محصول دیپلماسی باشد نتیجه گفتمان مقاومت و دست برتر ایران است.

عقب‌نشینی اروپایی‌ها نتیجه گفتمان مقاومت و دست برتر ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر قیدار با اشاره به قرار گرفتن در آستانه 22 اسفند سالروز بزرگداشت شهدا اظهار کرد: هدف حضرت امام از تاسیس بنیاد شهید تداوم خط سرخ شهادت بود و محوری‌ترین فعالیت بنیاد شهید باید ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه باشد.

امام جمعه قیدار به برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره شهدای استان در سال آینده اشاره و تصریح کرد: برگزاری کنگره‌ و یادواره بهترین فرصت برای انتقال این میراث گران سنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است که در این راستا کنگره 3535 شهید استان زنجان در سال 1400 برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان با حمایت آمریکا تلاش کردند به بهانه خروج ایران از پروتکل الحاقی و کاهش همکاری‌های داوطلبانه کشورمان به تهیه و تصویب قطعنامه ضد ایرانی دست بزنند، تصریح کرد: اما این کشورها در روزهای اخیر از این اقدام خود عقب نشینی کردند و پیش‌نویس قطعنامه را پس گرفتند، هر چند ممکن است این عقب‌نشینی تاکتیکی باشد، ولی بدون تردید بیش از آن که محصول دیپلماسی باشد نتیجه گفتمان مقاومت و دست برتر ایران است.

موسوی تاکید کرد: موضع محکم مجلس و همراهی دولت و تقویت وحدت داخلی بر محور مواضع حکیمانه و قاطعانه رهبر انقلاب اسلامی، این پیروزی سیاسی را رقم زد و پیام این پیروزی این است که در «جنگ اراده‌ها» می‌توان پیروز شد به شرطی که بر گفتمان پیروزی آفرین که همان گفتمان مقاومت است پافشاری کنیم.

انتهای پیام/73004/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول