اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

گشت تعزیرات در داروخانه‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از اجرای طرح نظارتی بر داروخانه‌ها خبر داد و گفت: تعزیرات حکومتی در این زمینه آماده رسیدگی و برخورد با تخلفات است.

گشت تعزیرات در داروخانه‌ها

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و سوءاستفاده برخی از افراد از این شرایط، گشت ویژه تعزیرات حکومتی در سطح استان فعال شده است.

وی با اشاره به افزایش تقاضای ماسک و مایع ضدعفونی کننده گفت: در این میان برخی از افراد سودجو با احتکار ماسک بهداشتی، سلامت شهروندان را به خاطر منافع شخصی خود به خطر انداخته‌اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از فعال بودن گشت‌های بازرسی در سطح شهر خبر داد و اضافه کرد: در صورت مشاهده تخلفاتی در زمینه گرانفروشی و یا احتکار ماسک و ماده ضدعفونی کننده برخورد لازم با خاطیان انجام می‌شود.

ممیزی با تاکید بر تشدید بازرسی‌های مشترک از سوی بازرسان دستگاه‌های نظارتی بیان کرد: نظارت و بازرسی از داروخانه‌ها و واحدهایی که اقلام بهداشتی عرضه می‌کنند به صورت مستمر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: همچنین از مردم می‌خواهیم اگر مواردی از گران‌فروشی یا احتکار در زمینه‌ اقلام بهداشتی از جمله ماسک و محلول‌های ضدعفونی مشاهده کردند، از طریق شماره تلفن ۱۲۵ تعزیرات یا ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند تا سریعا گشت‌های بازرسی به آن موضوع رسیدگی کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه در این طرح 11 داروخانه و تجهیزات پزشکی بررسی شده است، گفت: یک واحد تولید کننده ماسک در حال بررسی است و دو واحد فروش تجهیزات پزشکی نیز متخلف شناخته شدند که گرانفروشی ماسک می‌کردند.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول