مطالبه

پیشنهاد مواجهه سلبریتی‌ها با خانواده شهدا و مستندسازی از وقایع اخیر

⚖ما رسانه‌ای‌ها، مطالبه‌ی جدی داریم که «قوه‌ی قضائیه» به جد با این «معروفه‌های بی‌صرفه» برخورد کند! ❌این افراد قطعا بعد از باز شدن فضای نت، کنش‌‌گری‌های زیادی خواهند داشت! و از آن‌جهت که این گروه، عمدتا انسان‌های سطحی و موج‌سوار ضد مردم ایران هستند و بدون مطالعه و صحت‌سنجی، اراجیف خود را پخش می‌کنند! لذا از این فرصت استفاده شود و آن چهره‌های فعال از جمله پرویز پرستویی، منیژه حکمت، علی دایی، محسن کیایی، هلیا امامی، الهام پاوه‌نژاد، رضا کیایی‌نژاد و... را از نزدیک با اعترافات اراذل و تروریست‌ها روبه‌رو کنند، آنها را به مناطق آتش‌سوزی ببرند! آنها را با خانواده‌های شهدا و روایات‌شان روبه‌رو کنند و مجبور کنند تا از این وقایع مستند بسازند! این قوم یا جاهل‌ند یا دست در جیب کارفرمایان خود دارند! با این کار، جهلا از عامدان جدا شده و قطعا با عامدان باید به شدت برخورد شود.

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول
20:36 - 26 دی 1404
فرهنگ
هنر
سینما




59 پاسخ

لیست بلندبالایی از چهره‌هایی که در روزهای نخست اعتراضات اقتصادی مردمی، ماموران تامین امینت را سرکوبگر نامیدند و مواجه با اغتشاشگر را به غلط «سرکوب معترضان گرسنه» شمردند و در آتش فتنه و کوبیدن ماموران نظام دمیدند وجود داردمطالبه مردمبرخورد قاطع با این چهره‌های پروار شده از نظام و نمکدان‌شکن است

تصویر نمایه‌ی ‌iman Sardarian‌
در پاسخ به
مطالبه ورود قوه قضاییه به ماجرای تسهیلات معوق لیزینگ رایان سایپا
مطالبه

مطالبه ورود قوه قضاییه به ماجرای تسهیلات معوق لیزینگ رایان سایپا

پویش سهام‌داران لیزینگ رایان سایپا درخواست رسیدگی فوری قوه قضائیه به عملکرد دریافت‌کنندگان تسهیلات ریاست محترم قوه قضائیه، ما جمعی از سهام‌داران شرکت لیزینگ رایان سایپا، با توجه به گزارش حسابرسی ویژه منتشره در سایت کدال در تیر ماه سال جاری در خصوص نحوه استفاده از منابع شرکت توسط برخی دریافت‌کنندگان تسهیلات در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، نگرانی جدی داریم. شواهد و بررسی‌های موجود نشان می‌دهد که در اکثریت تسهیلات کلان اعطای ، فرآیند دریافت و مصرف تسهیلات کلان جریان سو وجود داشته و اینکه اراده ای برای بازپرداخت تسهیلات از ابتدا وجود نداشته و شرکت های دریافت کننده عمدتا کاغذی ، فاقد فعالیت و دارای روابط درهم تنیده سهامداری بوده اند. با توجه به اهمیت صیانت از حقوق سهام‌داران و منابع شرکت، از مقام محترم قوه قضائیه درخواست داریم: 1. بررسی و رسیدگی فوری به عملکرد دریافت‌کنندگان تسهیلات کلان در دوره‌های گذشته. 2. اقدام قانونی لازم برای بازگشت سریع منابع و حفاظت از سرمایه سهام‌داران. 3. شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی به سهام‌داران درباره نحوه استفاده از تسهیلات و وضعیت بازپرداخت‌ها. 4. اطمینان از اصلاح فرآیندها و جلوگیری از تکرار مشکلات مشابه در آینده. هدف این پویش، صیانت از حقوق ده ها هزار سهام‌داران، حفاظت از منابع شرکت و ارتقای اعتماد عمومی به نظام مالی کشور است. امیدواریم قوه قضائیه با ورود سریع و رسیدگی مسئولانه، مسیر شفافیت و پاسخگویی را برای همه سهام‌داران فراهم سازد

قوه ی قضائیه، سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، سازمان بازرسي كل كشور

1000
پیگیری از مسئول مربوطه
10٬000
پیگیری از عالی ترین مسئول

در پاسخ به
سلاماز پویش جنابعالی حمایت شد لطفاً از پویش بنده حمایت نمایید .لینک پویش:https://farsnews.ir/user1709101026275391018/1766483584076897342باتشکر و احترام
مطالبه

بررسی مصرف ناخواسته اینترنت توسط تبلیغات ویدئویی در سایت‌های پربازدید

در سال‌های اخیر استفاده از بنرهای تبلیغاتی ویدئویی در بسیاری از سایت‌های پربازدید کشور افزایش پیدا کرده است. بر اساس تجربه و بررسی‌های کاربران، در برخی موارد این تبلیغات بدون اطلاع یا رضایت آگاهانه کاربر و حتی بدون تعامل (کلیک) شروع به دانلود یا پخش محتوای ویدئویی می‌کنند که منجر به مصرف قابل توجه حجم اینترنت کاربران می‌شود. با توجه به هزینه‌بر بودن اینترنت برای بخش بزرگی از مردم، این موضوع باعث ایجاد نگرانی و ابهام شده است؛ از جمله: آیا میزان مصرف اینترنت ناشی از این تبلیغات به‌صورت شفاف به کاربر اطلاع داده می‌شود؟ آیا استاندارد یا ضابطه مشخصی برای اجرای تبلیغات ویدئویی در سایت‌ها وجود دارد؟ آیا نظارتی بر نحوه محاسبه و مسیر ترافیک مصرف‌شده توسط این تبلیغات انجام می‌شود؟ و مهم‌تر از همه، آیا تعارض منافع یا سازوکارهای غیرشفافی در قراردادهای مرتبط با ترافیک و تبلیغات دیجیتال وجود دارد که نیازمند بررسی دقیق‌تر نهادهای مسئول است؟ این پویش با هدف شفاف‌سازی، حمایت از حقوق کاربران اینترنت و افزایش نظارت شکل گرفته و از نهادهای ذی‌ربط از جمله: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و سایر نهادهای نظارتی مرتبط درخواست می‌شود این موضوع را به‌صورت تخصصی بررسی کرده و در صورت لزوم، ضوابط شفاف‌تری برای اجرای تبلیغات ویدئویی در فضای وب تدوین و اعلام شود. هدف این مطالبه، اتهام‌زنی به هیچ سایت یا شرکتی نیست، بلکه درخواست بررسی، شفاف‌سازی و صیانت از حقوق کاربران است.

سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات، شرکت ارتباطات زیر ساخت، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، شرکت ارتباطات سیار، همراه اول، ایرانسل، وزارت ارتباطات، اپراتورهای ایرانسل،رایتل و همراه اول

100
گزارش از مطالبه
1000
پیگیری از مسئول مربوطه

در پاسخ به
چقدر راحت سلبریتی هایی که با پول های ما ثروتمند شدن امنیت ما رو قربانی میکنن، چه میفهمن مادری که فرزند دلبندش رو به خاطر تحریک اینها از دست داده چی میکشه،هیچ درکی از حال ما مردم ایران ندارن اونها دائم در حال سفر به کشورهای اروپایی هستن و همه هم و غمشان این است که دلار برای بچه های آن ور آبی شان بفرس

در پاسخ به
والا هیچ کشوری به اندازه ایران، ول نیست! عده ای که واضحه از کانالهای رانتی و اختلاسگری و از جیب مردم و بیت‌المال این مملکت به عرش رسیده اند، جوانهای بیکار و کم کار کشور را علیه تمامیت مملکت خودشان تحریک می کنند!پول حرام، اینها رو هار کرده. همه رو با پولهای بادآورده شون می خرند و ساکت شون می کنند!

تصویر نمایه‌ی ‌S_F mosavi‌
@s_f_mosavi30 دی 1404
در پاسخ به
ولنگاران وطن فروشی امثال دایی ها ، هاشمی ها، و فواحش سینما را عامل اصلی خون‌های به نا حق ریخته شده حافظان امنیت و مردم بی گناه مردم عزیزمان هستند را به حرم محاربه محاکمه و برای عبرت جهانیان و مخصوصاً اربابان صهیونیستی آمریکایی به دار مجازات آویزان کنند

در پاسخ به
خوبه... ولی چه شرح صدری باید داشته باشن خانواده شهدا که همونجا اینها را له و لت و پار نکنن

@user17689360178430 دی 1404
در پاسخ به
اگر با اینا محکم برخورد نشه فکر میکنن هر کی هر کیه

در پاسخ به
البته بعید می دونم وجدان داشته باشند اما حتما باید این کار انجام بشه تا بدونند جامعه قاعده و قانون داره

در پاسخ به
سگبریتی های بی شرف و بی سواد و بی هویت

@Reglage30 دی 1404
در پاسخ به
کسانی هم که در اقتصاد ایران دهه هاست بر طبل "خصوصی سازی" به جای "مردمی سازی" کوبیدن و همینطور باعث شدن قیمت ارز دست حاکمیت و دولت نباشه و بیفته دست خصولتی های کثیف باید برن و از نزدیک با این آسیب دیده ها و تروریست ها دیدار کنن! دست این شارلاتان ها که کلمه "آزادی" رمزشونه باید از اقتصاد قطع بشه!

تصویر نمایه‌ی ‌محمد داودآبادی‌
@Miqat_mohammad30 دی 1404
در پاسخ به
سلام علیکم خداقوت تمام کسانی که در تهییج و تخریک و دمیدن آتش اغتشاش و ترور دخالت داشته اند و کسانی که تعمدی در اتفاقات کوتاهی کرده اند باید بعنوان تحریک کننده مجازات شوند بدون مماشات و بدون تعارف و لکنت خونهای گرانبهایی تقدیم شده که بعهده اینهاست خسارت مالی که صددرصد

در پاسخ به
یاد رامبد جوان و شهاب حسینی افتادم که پررو پررو رفتن خونه شهید عجمیان که چی؟ که تورو خدا قصاص نکنید قاتلین رو...الآنم احساسم اینه با خانواده شهدا روبرو بشن همینو میگن و دوباره پویش نه به اعدام راه میفته و جای قاتل و جلاد عوض میشه.

@user1768962276241 بهمن 1404
در پاسخ به
کار درستیه.اونایی که استوری میکردن بیاید کف خیابون،الان باید جوابگو بشن دیگه که امدیم و بچمون کشته شد،حالا تاوانشو بده.از طرفی باید تمام هزینه خسارت های کل کشور رو از اونایی که تبلیغ این دو روز اشوب رو کردن تماما گرفته بشه.

در پاسخ به
چه پویش خوبی حمایت کردم و تو همه گروهام میفرستم

@user1720093139741 بهمن 1404
در پاسخ به
بسیار عالیییییییی

در پاسخ به
اگر این آفتاب پرستها شرف داشتند که اینگونه رذیلانه رفتار نمی‌کردند مگر کور بودند وجنگ ۱۲ روزه را ندیدند مگر کور هستند رفتار داعش گونه ارازل را نمی بینند تمام اینها دستشان در خون این بیگناهان آلوده هست اینها نان در خون میزنند ومیخورند خونخوار را چه به درد مردم داشتند

در پاسخ به
باید تاوان تمام این خسارت‌ها را ازاین بی شرفها بگیرند این وحوش خونخوار باید تاوان بدهند

تصویر نمایه‌ی ‌بنده خدا‌
@Srb1101 بهمن 1404
در پاسخ به
این سلبریتی ها مستند بسازند؟ یا شخص ثالت مستندی از اجرای این حکم بسازد؟مطالبه شفاف نیست. با حالت اول کاملاً مخالفم!علی ای حال محکومیت به پرداخت کلیه خسارات مادی و حکم حبس ابد به جرم تحریک تروریست ها و عامل اصلی قتل تعداد زیادی از شهروندان و ماموران برقراری نظم و امنیت را پیشنهاد میدهم.برای هیچکس…نمایش بیشتر