پلمپ ۲۱ واحد صنفی متخلف در زابل
فرمانده انتظامی شهرستان زابل از پلمپ ۲۱ واحد صنفی متخلف در زابل خبر داد.
سرهنگ "حمید نوری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در چابهار اظهار کرد: در تشریح این خبر گفت؛ در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در شهرستان زابل اجرا شد. وی افزود: در خلال این طرح ۲۱ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت قوانین و مقررات پلمپ شدند. فرمانده انتظامی شهرستان زابل ضمن تاکید بر ادامه طرح های نظارت بر اماکن و صنوف متخلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این طرح ها، از شهروندان خواست؛ تا در صورت مشاهده تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.#پلمپ#چابهار 21:02 - 13 دی 1403