@Here_is_iran31 فروردین 1405در پاسخ بهآمریکا فکر کنم نزدیک ۱۴ میلیون بشکه نفت تولید می کندمن نفهمیدم آیا افزایش نفت به نفع آمریکا است یا به ضررشمگر آمریکا در کشورهای عربی چقدر منافع اقتصادی دارد که بخواهد از جنگ با ایران نگران اقتصادش باشد؟لطفا روی حساب و کتاب و بر اساس منطق قلم بزنید
@Here_is_iran31 فروردین 1405در پاسخ بهمیشه اینجوری تحلیل کرد که آمریکا ۴۰۰ میلیون بشکه نفت ذخیره خودش را به قیمت بالای ۱۰۰ دلار می فروشد و با یک آتش بس و با قیمت پایین ذخایر را پر می کندمثلا ۲۰ میلیارد دلار گیرش می آیدیک مشت تجهیزات از رده خارج نظامی هم دارد که باید از شرش خلاص شود و بنوعی پولش را از کشورهای عربی تامین کنند🫠
@IR4MT31 فروردین 1405در پاسخ بهیکی از بزرگترین مشکلات ما در کشور عدم آگاهی مردم نسبت به چنین موضوعات راهبردی و مهم هست. اغلب جوان ها سالها در فضای شیشه ای اینستاگرامی پیرو یک سری سلبریتی دوزاری شدن و برخی دیگه مبهوت شبکه های ماهواره ای. باید این فضا شکسته بشه تا جوان ایرانی انقدر کورکورانه سرباز مفت دشمن وطن و آبا و اجدادش نشه
@Here_is_iran31 فروردین 1405در پاسخ بهدر اقتصاد و فناوری اطلاعات آنها زرنگ تر هستند با دلارشان چوب لای چرخ اقتصاد ایران و در فناوی اطلاعات همینکه ناچار به قطع اینترنت شدید یعنی حریف آنها نمی شوید هنر این است که بدون قطع اینترنت امنیت را تامین کنید تا اینهمه خسارت به کسب و کارها نزنید که معادل موشک زدن روزانه به چند تا زیر ساخت است
@farzand_iranzamin31 فروردین 1405در پاسخ بهوضعیتی که توسط ترامپ و گروه اپستینیاش ایجاد شده، آغاز سقوط آمریکا و سرازیر شدنش به سمت جهنم است، لعنت بر آمریکا جنایتکار و لعنت بر رژیم جعلی صهیونیست منحوس و منفور
@farzand_iranzamin31 فروردین 1405در پاسخ بهایران بایدتمامی زیرساختهایی مانندخط لوله حبشان-فجیره در امارات و شریانهای انتقال شرق ب غرب در عربستان منهدم کنه تا بفهمن هیچ راه گریزی ازحاکمیت ژئوپلیتیکی ایران برجریان نفت وجودندارد.تارؤیای ایجاد کریدورهای انرژی تحت اشراف رژیم صهیونیستی پیش ازتولددفن بشن،مدافعان عزیز با تمام قدرت اینبار بزنیدشون
@mahdi_rokofian31 فروردین 1405در پاسخ بهپویش پیامی از دل جوانان و نوجوانان پایتخت: پدر، تهران بمان!https://farsnews.ir/mahdi_rokofian/1776640884619500662پیامی از دل جوانان و نوجوانان پایتخت: پدر، تهران بمان!مطالبهپیامی از دل جوانان و نوجوانان پایتخت: پدر، تهران بمان!
ما جوانان و نوجوانان تهران، در سایهی سایهسارِ مهربانی و تدبیر امام شهیدمان بزرگ شدهایم. حضور ایشان برای ما تنها یک رهبری نیست، بلکه وجود پدری دلسوز است که با حضورش دغدغه ی هدایت هر لحظهی زندگی فرزندانش را دارد. ما سالهاست که با رهنمودها و اندیشه ها و حضور ایشان راهمان را یافته ایم و زیر سایه ایشان زندگی کردهایم و این عادت، به بخشی از هویت و آرامش ما تبدیل شده است. حالا هم تهران بدون ایشان برایمان خانه ای بدون ستون است. خانه ای که اگر ایشان در آنجا بمانند، خیمه ایمان و توکل و امید ما باقی خواهد ماند و به پایگاه نشر اندیشه و سیره امام شهیدمان تبدیل خواهد شد. تدفین ایشان در تهران، نه فقط یک خواسته، بلکه ابراز عشق و وفاداری ما به پدری است که دستانش را همیشه بر سر ما داشته است. ما از همه بازماندگان آن امام شهید و مسئولین محترم درخواست داریم تا با درک این دغدغهی قلبی، اجازه دهند تا این پدر مهربان، در کنار ما و در خاک تهران آرام گیرد. 🙏🇮🇷
نهاد رهبری
0100گزارش از مطالبه
@Omid_12345678931 فروردین 1405در پاسخ بهتنها راه اینکه نزاریم اینترنت طبقاتی باشه یا نزاریم که اپراتورها سیمکارت پرو بفروشن اینه که بسته نخریم اکرفقط تا یک هفته بسته نخریم باعث میشه تا مرز ورشکستگی برن#اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_آزاد
@Arvinahmadi31 فروردین 1405در پاسخ بهما با دشمنی بزرگتر و بدتر و خطرناک تر از آمریکا و اسرائیل مواجهیم!(ضعف فرهنگی شدید در جامعه ایران)اقتصاد قوی و توان نظامی قوی و بزرگترین پیشرفت ها وقتی جامعه آماده نباشه تبدیل به بحران میشه!فقط با فرهنگسازی و آگاهی می تونیم ایران رو آباد کنیم!