@user17642233406212 فروردین 1405در پاسخ بهخدایا کمک و یاور جبهه مقاومت باشبرای اینکهاسرائیل از جهان محو بشه و فلسطین آزاد بشه
@user17605584644412 فروردین 1405در پاسخ بهامیدوارم فعلا حرفی از اتمام جنگ نزنن، الان که همه جبهه های مقاومت در حال نبرد هستن ،بهترین حالت ممکن برای نابودی اسراییل و نوچه هاش در منطقه است البته به یاری خدا انشالله
@Velayat434012 فروردین 1405در پاسخ بهمطالبهمنع انتشار تبلیغات دعانویسی و طلسم در سایت دیوار
سلام و احترام متأسفانه به کرات در اپلیکیشن و سایت دیوار ، علیالخصوص در دیوار شهر اهواز تبلیغات دعانویسی و سحر و جادو منتشر میشود. افراد و انسان های ساده و بی اطلاع و نا آگاه در دام شیاطین و شیادان و رمال ها میوفتند و در این شرایط اقتصادی خاص دچار ضرر و زیان مالی میشوند و بعضا آسیب های بسیار جدی جسمی و روحی و ... میبینند که گاها غیر قابل جبران میباشد. از ریاست محترم قوه قضائیه و نهادهای مسول بصورت عاجزانه تقاضامندیم که نسبت به مبارزه با این مجرمین و عدم انتشار اینگونه تبلیغات در سایت دیوار اقدامات و دستورات موثر را مبذول بفرمایند.
قوه ی قضائیه، نیروی انتظامی / پلیس / قوه قضائیه، کشور
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@Iranehamdel12 فروردین 1405در پاسخ بهرتبه بندی کارشناسان صداو و سیما و مسئولان بر اساس تعداد حرف هایی که درست از آب درامدهایده و راهکاررتبهبندی کارشناسان و مسئولان برای افزایش دقت تحلیلها در صدا و سیما
روی سخنم با کارشناسان در صدا و سیما و رادیو هست که هر روز در شبکه های مختلف در حال تحلیل سیاسی و اقتصادی هستند و طبیعتا به بیننده و مسئولان راهکار میدهند یا تحلیل میکنند . همچنین مسئولانی هم که شروع به تحلیل و پیشبینی میکنند و اصولا هم عکس تحلیلشان اتفاق میافتد و باز هم تحلیل های اشتباهشان را به خورد صدا و سیما و بیننده میدهند و انگار نه انگار اکثر تحلیل هایشان اشتباه از آب درآمده و کارنامه تحلیلی آنها در حد نمره صفر است!!!! بیایید هر تحلیلگری چه از،جنس کارشناس برنامه و یا از،جنس،مسئول را مورد ارزیابی قرار دهیم و تعداد صحبت ها و تحلیل ها و پیش بینی،های درست و غلطش را امتیاز بندی و رتبندی کنیم و در زمان پخش،برنامه رتبه کارشناسان نشان داده شود که تا به حال چقدر از،حرفهایش درست از آب درآمده. با رتبه بندی آنها میتوان از،این به بعد از کارشناسانی استفاده نماییم که تحلیل هایشان به واقعیت نزدیک تر است. همچنین با هر تحلیل غلط از حقوق یا پاداشش کم کنیم تا دیگر هر تحلیلی را که دوست داشت به خورد بیننده و شنونده ندهد. در ضمن مسئولانی که تحلیل هایشان دچار خطای محاسباتی میشود یا اشتباه است علاوه بر برکناری آنها بایت خسارت به کشور ، حرف زدن را هم برایشان ممنوع کنید تا تحلیل های غلطشان بیشتر از،این خسارت وارد نکند. بارها دیده ام دائم مسئولی و یا تحلیلگری خطای راهبردی و محاسباتی میکند و یا کلا حرف هایش غیر کارشناسی است و دائم اشتباه از کار در می آید و با مغلطه و سفسطه و فن سخنوری یا فرار رو به جلو آنرا توجیه میکند و یا کلا اصلا انگار نه انگار چنین اشتباهاتی داشته و به گفتن اشتباهاتش ادامه میدهد. این موضوع دور از منزلت مردم ، صدا و سیما و کشور است. این تحلیل ها و حرف های اشتباه ممکن است بیننده را به خطا بیاندازد و یا مسئولی برنامه را ببیند و در تصمیماتش دچار اشتباه گردد. مسئولان نیز هر حرف و تحلیل غلطشان به اندازه خسارتی که به بار آورده از آنها خسارت گرفته شود و به بیت المال برگشت داده شود. اگر دائم مسئولان یا تحلیلگران در برابر دوربین اشتباه کنند و حرف یا تحلیل اشتباه کنند و آنرا تکرار کنند دیگر،بیننده برای صحبت هایشان ارزشی قائل نمیشود بلکه فقط باعث از دست رفتن بودجه و خسارت به کشور و بیت المال میشود. پس اگر از این به بعد هر کارشناس یا مسئولی درجه و رتبه صداقت و تحلیلگری اش مشخص گردد هم برای کشور بهتر است و هم از خسارت به کشور بابت تحلیل ها و خطاهای زیاد و تکراری جلوگیری میشود. چرا فضای رسانه و کشور بشود تحلیل اشتباه و تکرار آن و بابت آن هم کلی هزینه شود آخر برای چه؟ تحلیلگری را بیاورید که حرف هایش درست از آب درآمده و مسئولی بیاورید که با تحلیل درست گامی در ارتقا کشور برداشته است. علاوه بر مسئولان باید تحلیلگران صدا و سیما نیز رتبه بندی و پالایش شوند تا کیفیت کار و صداقت و درستی حرف هایشان به دور از انگیزه های فردی و حزبی انجام پذیرد. حرف بزنند اما رتبه بندی اشان هم مشخص باشد. مسئولانی که تحلیل اشتباه کردند و نتیجه آنهم این حجم از ناترازی و تورم و کاهش ارزش پول ملی و مشکلات بانکی و بیمه ای شده نیز کلا برکنار و خسارت وارده از آنها گرفته شود.
مجلس و قوه قضائیه، دولت و مسئولان، سارمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، رادیو و تلویوزیون، رئیس جمهور، شورای سران قوا
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@IRAN_VATAN12 فروردین 1405در پاسخ بهماشاالله حمایت از این مطالبه تنها تو 3 روز شدیم گردان ، بریم که قرار بشیم لشکر ، لشکریان حسینی...سربازان خامنه ای باز نشر حداکثری 🇮🇷🫡https://farsnews.ir/IRAN_VATAN/1774555666389407541ایجاد سامانه انلاین برای ثبت نام و حضور در جبهه های جنگمطالبهایجاد سامانه انلاین برای ثبت نام و حضور در جبهه های جنگ
از مسولین محترم در خواست داریم سامانه ثبت نام برای حضور در جبهه های نبرد ایجاد کنند و لازم است بصورت زنده و قابل دسترس برای تمامی آزادگان جهان باشد که هر آزاده ای بتواند برای پیوستن به جبهه حق اعلام آمادگی کند تا ترامپ قمار باز و رژیم کودک کش صهیونیستی متوجه بشن که لشکریان حسینی و لشکریان حق چه میزان آماده جهاد برای نابودی فرعون زمانه هستند ، ترامپ باید بداند نه تنها ایرانیان بلکه تمام آزادگان جهان سال هاست منتظر این نبرد هستند.
شورای امنیت ، نیروهای مسلح ،، شورای امنیت ملی .ستاد نیروهای ********** پاسدران انقلاب اسلامی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@lawyer434112 فروردین 1405در پاسخ بهمطالبهچرا اپراتورها اینترنت ملی را به قیمت اینترنت بینالمللی میفروشند؟!!
چرا اپراتورها ، اینترنت ملی را به قیمت اینترنت بین المللی میفروشند؟! با وجود قطع بودن اینترنت بین المللی همچنان اپراتورها بسته های اینترنتی رو با قیمت سابق میفروشن در حالی که اون قیمت ها مربوط به اینترنت بین المللی هست نه اینترنت داخلی!
وزارت ارتباطات و فناووری اطلاعات، سازمان بازرسي كل كشور، سازمان تعزیرانت حکومتی
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@S_Ali_Tofighiyan12 فروردین 1405در پاسخ بهفیلم|تحلیل روزنامهنگار اسکاتلندی: ترامپ در دنیای خیالی خود به سر میبرد
تحلیلگر روزنامه اسکاتلندی با اشاره به سیاستهای تنشزای اخیر آمریکا، عنوان کرد که دونالد ترامپ در دنیای خیالی خود به سر میبرد و ایران با نگه داشتن او در وضعیت بلاتکلیفی، هیچ امتیازی به واشنگتن نخواهد دادنمایش گزارش
@Tehranimoghaddam12 فروردین 1405در پاسخ بهسرتیپ یحیی سریعسرهنگ ابراهیم خشن!جذاب ترین قسمت از مجموعه ی سریع و خشن!
@Iranehamdel12 فروردین 1405در پاسخ بهجراحی اقتصادی و اصلاح بودجهمطالبهچرا جراحی اقتصادی دولتها بارش به دوش مردم است؟
بدون شک بر کسی پوشیده نیست کشور نیازمند تغییرات اساسی در روند تصمیم گیری است و تمام روش های گذشته و متاسفانه تکرار آنها و حتی تشدید آنها موجب وضع موجود شده است. اما سوال اساسی اینجاست چرا دولت ها اشتباهات گذشته را تکرار میکنند با اینکه دقیقا میدانند شکست میخورند؟!!! دولت های قبلی روش هایی را اعمال کردند که نتیجه آن بر همگان روشن است. از عوام گرفته تا خواص همه به نوع و روش تصمیمات و نتایج آن واقف شده اند و کار به ناترازی در همه امور رسیدهاست. چرا باز ادامه میدهند؟و چرا اسم این حجم از اشتباهات و تکرار آنرا اقتصاد مقاومتی مینامند؟!!!در حالی که دقیقا عکس این شعار را انجام میدهد و این دست فرمان باعث نابودی اقتصاد میشود و مقاومت را به طور کامل نابود میکند که دیدید به کجا رسیدیم. اما چرا همیشه تاوان این جراحی غلط اقتصادی را مردم باید بدهند.مثل این میماند خود پزشک بیماری دارد ولی به جای جراحی خود فرد دیگری را بیمار میپندارد و آنرا جراحی میکند!!!!در واقع خود جراح مریض است!!!! یا مغز بیمار رگش گرفته قلبش را جراحی میکنند!!! یا پای چپ باید قطع شود دست راست قطع میشود!!!!! اینجاست که بیمار نه تنها بهبود نمییابد بلکه به سرعت وخامت حالش نیز سریعتر میشود. بودجه و ردیف های بودجه که طی چند دهه به بودجه تحمیل شده است و ذی نفوذان آن را به بیت المال تحمیل کردند عامل اصلی این حجم از تورم است و باید دولت در قدم اول بودجه را اصلاح کند .اینکه کل بودجه کشور صرف پول دادن به ارگان ها و سازمان هایی شود که هیچ خروجی ندارند . اکثر این سازمان ها پاسخگو خرج و مخارجشان نیستند و در کل فقط اتلاف منابع است. دولت باید خود را جراحی کند یا بهتر بگم طوری جراحی کند که تورم کاهش یابد نه اینکه تورم افزایش یابد. اینکه گرانی و تورم افزایش یابد یعنی جراحی غلط انجام شده و پزشک بیمارش را بیشتر آسیب زده تا پولی از مریض و بیمارش بگیرد و جیب خود را پر کند!!!!! خلاصه کلام اینکه جراحی هایی که در این چند دولت انجام گرفته نتیجه ای نداشته جز تورم و گرانی بیشتر و در اصل فقط پر کردن جیب همیشه خالی دولت بوده از جیب ملت!!!! دولت نصف خودش را تعطیل کند و ردیف های بودجه را حذف کند خواهیم دید تورم هم نصف خواهد شد. اینکه دولت دائم دنبال ترفندهایی باشد تا مالیات بگیرد یا ردیف های مالیاتی ایجاد کند یا دائم اوراق با بهره زیاد چاپ کند یا پول چاپ کند نتیجه این تورم افسار گسیخته میشود.
مجلس دولت و همه جامعه، رئیس جمهور، دولت سازمان برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و دارایی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@mjreng112 فروردین 1405در پاسخ بهاثر حرف مجریان اینترنشنال از بمباران اسراییل بیشتر نباشه کمتر نیست خواهشا در مورد تعیین تکلیف این موجودات عمل کنید
@Sajjadabbasi12 فروردین 1405در پاسخ بهسلبریتیهای آنها، سلبریتیهای ما!
هریسون فورد بازیگر مشهور هالیود می گوید:جنایتکاری بزرگتر از ترامپ نمی شناسم او هیچ سیاستی ندارد او فقط هوس هایش را دارددر راستای این صحبت های فورد باید گفت طرف بازیگر تاپ هالیوود است ، یک دنیا او رامیشناسد و کشورش به ما حمله کرده است ، اما مسئول کشورش راجنایتکار میداند و پشت مردم ایران ایستاده اس…نمایش بیشتر