۴ شهرستان چهارمحال و بختیاری میزبان کارگاههای آموزشی جوانی جمعیت شدند
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری از آغاز کارگاههای آموزشی تبیین قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در چهار شهرستان این استان خبر داد و گفت: این برنامهها با هدف ترویج فرهنگ فرزندآوری و با همکاری دستگاههای اجرایی و اساتید کشوری در حال برگزاری است.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سرهنگ پاسدار کاظم کبیری، اظهار کرد: در اجرای مصوبات کارگروه «جوانی جمعیت و پایداری خانواده» و با همکاری کمیته تبیین و تبلیغ به ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، برنامههای فرهنگی و آموزشی ویژهای برای ترویج فرزندآوری و آگاهیبخشی عمومی آغاز شده است. مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: پیش از این، جلسات هماهنگی با استانداری، امور بانوان، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاههای اجرایی استان برگزار شد تا بستر لازم برای آموزش اقشار مختلف جامعه، رابطین جمعیتی و مدیران استانی فراهم آید. در این راستا، از ظرفیت اساتید برجسته کشوری برای تبیین دقیق قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت استفاده میشود.کبیری با اشاره به زمانبندی برگزاری کارگاهها تصریح کرد: کارگاه یکروزه در شهرستان بروجن دیروز برگزار شد، امروز نیز برنامههای آموزشی در شهرستان شهرکرد و شهرستانهای همجوار (سامان، بن و فرخشهر) در حال اجراست و بهزودی شهرستانهای لردگان و فارسان میزبان این کارگاهها با حضور کنشگران جمعیتی و مدیران محلی خواهند بود.وی در پایان خاطرنشان کرد: امید میرود این اقدامات فرهنگی، گام مؤثری در افزایش آگاهی عمومی و ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی و تقویت بنیاد خانواده در استان باشد.
16:46 - 7 تیر 1405