چاقوکشی خونین در لردگان با دستگیری ۲ متهم اصلی پایان یافت
فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از دستگیری سریع دو عامل اصلی چاقوکشی منجر به جرح در یکی از محلههای این شهر خبر داد و گفت: متهمان کمتر از ۲۴ ساعت پس از وقوع درگیری شناسایی و بازداشت شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سرهنگ عبدالله مرادی فرمانده انتظامی شهرستان لردگان گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری در یکی از محلههای شهر لردگان، بلافاصله تیمهای گشت کلانتری ۱۱ به محل حادثه اعزام شدند.وی افزود: مأموران در بررسیهای اولیه دریافتند که چند تن از جوانان پس از یک درگیری لفظی، دست به نزاع فیزیکی زده و با ضربات چاقو مجروح شدهاند که مصدومان بلافاصله به بیمارستان منتقل و ضاربان نیز از محل متواری شدند.سرهنگ مرادی با اشاره به اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس برای شناسایی عاملان این حادثه خاطرنشان کرد: با تلاش شبانهروزی کارآگاهان و تیمهای عملیاتی، هویت دو نفر از عاملان اصلی چاقوکشی که منجر به جرح چند تن شده بود، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.فرمانده انتظامی لردگان علت و انگیزه این نزاع را اختلافات ملکی بر سر زمین کشاورزی عنوان و تصریح کرد: مشاجره لفظی میان طرفین به تدریج به درگیری فیزیکی و سپس ضربات چاقو کشیده شد که خوشبختانه با هوشیاری پلیس، از گسترش دامنه نزاع جلوگیری به عمل آمد.وی در پایان با تأکید بر برخورد قاطع با برهمزنندگان نظم و امنیت عمومی گفت: در این رابطه ۴ متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار صادره روانه زندان شدند. از شهروندان درخواست میشود هرگونه اختلافات خود را از طریق مجاری قانونی پیگیری کرده و از هرگونه اقدامات خشن و عجولانه جداً پرهیز کنند.
16:26 - 27 يونيو 2026