@user1768932434491 بهمن 1404تعليقًا علىلازمه تمام این چیزا اگاهی درست در شرایط و فضای باز هست نه سانسور شدهاگه تمام رسانه ها مثل باقی کشور ها باز باشه مردم همه چیزو بشنوند و ببینند و با واقعیت مقایسه کنند قطعا حقیقت رو میفهمنولی وقتی با دروغ قاطی میشه با هر ابزاری مردم در مقابل فهم جبهه میگیرند
@Fateme_gohari1 بهمن 1404تعليقًا علىاگر ته مونده وجدان و اعتقادی دارین به هر کی میپرستین اینترنت رو وصل کنید.شنبه امتحانه و من دانشجو به یه جزوهی ساده تو تلگرام دسترسی ندارم چرا از زجرکش کردن ما لذت میبرین آخه؟
@Javad99001 بهمن 1404تعليقًا علىيطلبضرر فعالان تلگرام در پی حمایت از پلتفرمهای داخلی؛ آیا این انصاف است؟
انتقاد به رویه تبعیضآمیز بین کانالهای فعال در تلگرام و کانالهای مورد تأیید در پیامرسانهای داخلی؛ این رویه باعث نابودی زحمات و سرمایهگذاریهای مالی و زمانی فعالان تلگرامی شده است. سؤالی که مطرح میشود این است که آیا این رفتار که منجر به جذب مجانی اعضا برای برخی کانالها در ایتا و روبیکا شده، با اصول انصاف سازگار است؟
1001000
@user1768891162791 بهمن 1404اینترنت بین الملل حق مردم وصل کن زودتر...مردم عصبی نکنید..محل سرگرمی و کسب و کار و آموزشی ما رو مسدود کردید#نه_به_اینترنت_ملی #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_بینالملل
@user1768907742401 بهمن 1404تعليقًا علىخستمون کردین دیگه ۲هفته اس اینترنتو قطع کردین هیچکسم پاسخگو نیست و خیلی جالبه جناب لاریجانی که برای ریاست جمهوری رد صلاحیت شد الان قدرتش از رئیس جمهور بیشتره مملکت نیست که سیرک راه انداختین رسما
@user1768855663261 بهمن 1404تعليقًا علىنتیجه: ما قطع میکنیم شما نبینید که یه وقت باور نکنید. اونا جلوه های ویژه است. اگه هم باور کنید اغتشاشگر و تروریستید! پس برای امنیتتون قطع میکنیم.
@user1768511356941 بهمن 1404تعليقًا علىاز توجه ارزشمند شما سپاسگزارم https://farsnews.ir/user176851135694/1768894648377486482تسریع در تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانیيطلبتسریع در تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی به پیمانی
با هدف تأمین امنیت شغلی کارکنان زحمتکش قراردادی دارای شناسه کارکنان دولت و مورد تأیید سازمان اداری و استخدامی کشور، درخواست میشود فرآیند تبدیل وضعیت این کارکنان از قراردادی به پیمانی، که بار مالی برای دولت ندارد و با آزمون وارد وزارتخانه شدهاند، هر چه سریعتر انجام شود. این موضوع علیرغم گذشت چندین سال هنوز در پیچ و تاب مجلس معطل مانده و شایسته رسیدگی فوری است.
وزارت علوم و سازمان سنجش، وزارت کار، رفاه و تأمین اجتماعی، وزارت کار و وزارت دادگستری، دولت و وزارت بهداشت، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت صنعت، معدن وتجارت، وزارت میراث فرهنگی و گردشگری، وزارت توانیر، وزارت کار، تعاون و امور اجتماعی، وزارت بهداشت
100010٬000إظهار هذا الموضوع
@Satar651 بهمن 1404تعليقًا على واز ما حمایت کنید.https://farsnews.ir/mahdi3844/1768849124939181484مجازی کردن امتحانات مقطع ارشد و دکترای تخصصی
متن مطابق با پویش زیر میباشديطلبمجازی کردن امتحانات مقطع ارشد و دکترای تخصصی
ما دانشجویان ارشد ،خواهان این هستیم که به دلیل قطعی نت، نبود امکانات رفت و آمد و... و آب و هوای نامساعد امتحانات مقطع ارشد نیز بنا به دلایل فوق مجازی شود، چراکه برای کارشناسی ها شده ولی برای ماها نشده. استدعا دارم این مطالبه را درنظر بگیرید. یاعلی جمعی از دانشجویان
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، معاون وزیر علوم، دکتر عموعابدینی، وزیر علوم، دکتر سیمایی صراف
1001000إظهار هذا الموضوع
@user1768907742401 بهمن 1404تعليقًا علىمردمو اینقد بدبخت کردین که برای اتصال چنددقیقه به نت میرن لب مرز سیم کارت افغانستانی و عراقی میگیرن. شماها حتی از طالبانم وحشی تر و لجن ترید. اگه اخرتی باشه من یکی هیچوقت حلالتون نمیکنم چون جوونیمو ازم گرفتین
@user17091000393286176971 بهمن 1404تعليقًا علىفقط باید سن استفاده شبکه اجتماعی قانونی شود که در صورت استفاده زیر سن قانونی بازداشت شوند
@kopol1 بهمن 1404تعليقًا علىما که فعلا نتمون قطعه چیزی نمیبینیم! شما سیمکارت سفیدای رانتی بی وجود دارین همه چیو میبینین!#اینترنت_آزاد #اینترنت_را_وصل_کنید #اینترنت_بین_المللی #اینترنت
@It_could_be_me1 بهمن 1404تعليقًا على" از نگاه پژوهشگر هنرهای دیجیتال، آینده سواد رسانهای در گرو پیوند هوشمندانه هنر، فناوری و اخلاق است؛"در اولین روزهای ورودم به فارس، واقعا انسان با اخلاقی بودم، ولی روز به روز دارم بخاطر این قطعی "بی دلیل" اینترنت بین الملل، از دستش میدم. تو ایران کارآفرین نشو، بدبخت میشی، مخصوصا از نوع دیجیتال.
@user17091009337947240671 بهمن 1404تعليقًا علىفقط امروز این چندمین خبری هست که مستقیم یا غیرمستقیم میخوای جوری القا کنی که #اینترنت_بین_الملل و شبکه های اجتماعی و..چیزی بدیان یا ضرر دارن، با این حرفا ما از حقمون کوتاه نمیایماینقدر از این عکسا بدم میاد، طرف سرشو میندازیه پایین مثلا داره ی چی مینویسه و ی نفر دیگ عکس میگیره، ینی من خیلی باسوادم
@user1768314791701 بهمن 1404تعليقًا علىفارس دلت خوشه؟؟این دیگه کیه ازش مطلب گذاشتی؟؟؟وقتی همه جا قطه دیگه درستی و نادرستی یه تصویر چه صیغه ای هست