کولاک بسیار شدید و کاهش دید در محورهای چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری با هشدار نسبت به حاکمیت کولاک بسیار شدید و کاهش محسوس دید افقی در اکثر محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری، از شهروندان و رانندگان خواست تا اطلاع ثانوی از انجام هرگونه تردد غیرضروری در جاده‌های استان به‌شدت خودداری کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد امین قوامی امشب در حاشیه بازدید از محورهای چهارمحال و بختیاری گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی و تشدید شرایط ناپایدار جوی، هم‌اکنون اکثر محورهای مواصلاتی استان چهارمحال و بختیاری با کولاک بسیار شدید، وزش باد و کاهش جدی دید افقی مواجه هستند که این شرایط، تردد ایمن در جاده‌ها را با اختلال جدی روبه‌رو کرده است.وی افزود: کندی تردد و انسدادهای موقت برخی محورها صرفاً به دلیل کاهش شدید دید ناشی از کولاک است و هیچ‌گونه انسدادی در دستور کار نیست، اما شرایط لحظه‌ای جاده‌ها می‌تواند به‌سرعت تغییر کند. قوامی با تأکید بر اهمیت حفظ ایمنی شهروندان تصریح کرد: از تمامی رانندگان و کاربران جاده‌ای درخواست می‌شود از سفرهای غیرضروری جداً پرهیز کرده و در صورت ضرورت تردد، حتماً تجهیزات زمستانی، زنجیر چرخ و سوخت کافی به همراه داشته باشند.وی در پایان خاطرنشان کرد: عوامل راهداری و امدادی در آماده‌باش کامل قرار دارند، اما همکاری مردم و پرهیز از تردد غیرضروری، مهم‌ترین عامل در پیشگیری از حوادث احتمالی در این شرایط جوی است.
٢ MB
22:09 - 30 دی 1404

3 إعادة النشر2 التفاعل
42٫4k من المشاهدات