بله،‌ دغدغه آموزش و کسب علم و زبان آموزیه،‌ دغدغه ارتباط با دنیای بیرون و تعامل با جهانه،‌ دغدغه سرگرمی و پیشرفته و هزاران دغدغه و مورد و کاربرد دیگه که خیلی از غارنشین ها درکی ازش ندارن.#اینترنت
ا
احسان عرفانی

@erfan_2000  •  25 اسفند 1404

در پاسخ به
اگه واقعا دغدغه درآمد باشه اوکی.... ولی قبول کن خیل زیادی از افراد دغدغشون از اینترنت نداشتن، درآمد نیست...
16:00 - 25 اسفند 1404

9 واکنش
624 بازدید



1 پاسخ

@erfan_200025 اسفند 1404
در پاسخ به
باشه...