وقتی فشار مردم زیاد بشه، واسه تداوم مقبولیت و وحدت و هزارتا کوفت و زهرمار دیگه مجبورن اینترنتو وصل کنن. با یه جا نشستن و جوک ساختن واسه گلای قالیم هیچی درست نمیشه. حداقل یه ذره جدیت و پیگیری داشته باشیم واسش مثل دی بهتر از هیچکاری نکردنه. همون دی هم اگه فشار مردم نبود طولانی تر میشد قطعی.#اینترنت