وقتی فشار مردم زیاد بشه، واسه تداوم مقبولیت و وحدت و هزارتا کوفت و زهرمار دیگه مجبورن اینترنتو وصل کنن. با یه جا نشستن و جوک ساختن واسه گلای قالیم هیچی درست نمیشه. حداقل یه ذره جدیت و پیگیری داشته باشیم واسش مثل دی بهتر از هیچکاری نکردنه. همون دی هم اگه فشار مردم نبود طولانی تر میشد قطعی.#اینترنت

این خبر حذف شده است.

17:38 - 17 اسفند 1404

1 واکنش
340 بازدید