اسپانیا: نتانیاهو جنايتكار جنگی و نسلکش است
@Iran_azizam22 فروردین 1405بجز طرفدارهای رضا پهلوی و راستهای افراطی آمریکا تا حالا ندیدم کسی با نتانیاهو و دار و دستش حال کنه. اپوزیسیون غیر سلطنت طلب ایران هم کاملا مخالفش هستن. آدم فقط باید خودشو به حماقت بزنه که به دولت خر مذهبی و فاشیست نتانیاهو به عنوان منجی آزادی نگاه کنه
@Iran_azizam22 فروردین 1405در پاسخ بهقبول ندارم این حرفو و نباید نگاه صفر و صد به چیزی داشت. مثلا ایهود اولمرت و ایهود باراک نخست وزیرهای سابق اسرائیل از جنایتهای نتانیاهو در غزه و گرسنگی دادن به مردم اونجا انتقاد کرده بودن. اسرائیل هم مثل همه جای دنیا خوب و بد داره با جریانهای مختلف فکری و سیاسی