اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

نمایش «رزم شیدایی ۳» در یزد اجرا می‌شود

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد گفت: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس، اجرای نمایش با عنوان «رزم شیدایی ۳» در یزد است.

نمایش «رزم شیدایی ۳» در یزد اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار حسین زارع کمالی گفت: این نمایش از ۳۱ شهریورماه تا ۷ مهرماه به مدت هشت شب پس از اقامه نماز مغرب و عشا در محل دهکده مقاومت جنب پارک کوهستان به اجرا درمی‌آید.

وی با بیان این‌که تقریبا ۲۰۰ بازیگر در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند، افزود: رزم شیدایی‌۳ در واقع نمایشی رزمی از تاریخ انقلاب اسلامی است که در ۹ بخش تهیه شده و تلاش شده است در قالب این نمایش به جریان مبارزات و تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا زمان ظهور منجی بشریت پرداخته شود. 

فرمانده ارشد سپاه الغدیر استان یزد گفت: آخرین سخنرانی شاه ملعون، اولین بخش سخنرانی امام خمینی (ره) در بهشت زهرا، قائله کردستان، دموکرات و کومله، عملیات پاتک زید با حضور رزمندگان یزدی، پدیده داعش و مبارزات مدافعان حرم، شهادت سردار سلیمانی، ظهر عاشورا و شهادت امام حسین (ع)، پیاده‌روی اربعین و در نهایت ظهور منجی در این نمایش برای مخاطبان به تصویر کشیده می‌شود.

سردار زارع کمالی تصریح کرد: در حاشیه اجرای این نمایش با برپایی نمایشگاهی در قالب چند غرفه، دستاورد‌های شهرستان‌های استان در زمینه دفاع مقدس در معرض دید عموم قرار می‌گیرد و غرفه‌ای نیز به نمایش صحنه‌های پشتیبانی جبهه جنگ در ۸ سال دفاع مقدس به سبک آن زمان از قبیل پخت نان و غذا و ... اختصاص می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: اجرای نمایش رزم در سال‌های ۹۵ و ۹۶ در دهکده مقاومت مورد استقبال بسیار زیاد مردم یزد قرار گرفت و تقریبا تا ۱۳ هزار نفر از مردم دارالعباده در هر شب به تماشای این نمایش نشستند و پیش بینی می‌شود این استقبال برای امسال چشمگیرتر باشد.

پایان پیام/الف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول