اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دستاوردهای انقلاب اسلامی مدیون جان‌فشانی پاسداران و ایثارگری جانبازان است

امام‌جمعه اردکان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه روز پاسدار و جانباز، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی مدیون جان‌فشانی پاسداران و ایثارگری جانبازان است.

دستاوردهای انقلاب اسلامی مدیون جان‌فشانی پاسداران و ایثارگری جانبازان است

حجت‌الاسلام سید اسماعیل شاکر در گفتگو با خبرگزاری فارس در اردکان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: شعبان، ماه شادی و خوشحالی اهل‌بیت و شیعیان و محبان آن‌هاست.

وی با تبریک میلاد باسعادت حضرت امام حسین (علیه‌السلام) گفت: به برکت حضرت امام حسین (علیه‌السلام) اسلام حفظ‌شده است و بقا دین اسلام و مکتب پیامبر به برکت وجود آن حضرت است و اگر وجود و قیام آن حضرت نبود و اسلام را از انحراف نجات نمی‌داد چیزی از اسلام و دین باقی نمی‌ماند.

امام‌جمعه اردکان روز پاسدار را نیز تبریک گفت و افزود: حضرت امام حسین (علیه‌السلام) بزرگ پاسدار اسلام و مکتب وحی بوده است و پاسداران عزیز ما هم راه آن حضرت را رفته‌اند و باید بروند و آماده جان‌فشانی در هر میدان و موقعیتی برای اسلام باشند.

وی اظهار داشت: امام راحل عظیم‌الشأن ما به پاسدارانی این‌چنین که در همه حال آماده جان‌فشانی بودند غبطه می‌خوردند و می‌فرمودند؛ ای‌کاش من هم یک پاسدار بودم.

شاکر همچنین با تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (علیه‌السلام) و روز جانباز، گفت: به خودمان یادآوری می‌کنیم این امنیت، انقلاب و این دستاوردهای زیادی که داریم مدیون زحمات پاسداران، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های عزیز آن‌هاست.

وی در پایان بابیان اینکه همه ما باید قدردان این زحمات و فداکاری‌ها باشیم، گفت: اگر این جوانان عزیز در آن دوره در برابر دشمنان نمی‌ایستادند و جان، سلامتی، آسایش، شادی و خوشی زندگی خود را فدا نمی‌کردند امروز ما این امنیت و آرامش و این عزت را نداشتیم.

انتهای پیام/ 90010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول