اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

اعلام آمادگی بانوان حوزوی استان یزد برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

حوزه علمیه خواهران استان یزد با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم دارالعباده استان یزد دعوت کرد تا با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و نفرت خود را از صهیونیسم و استکبار جهانی اعلام نمایند.

اعلام آمادگی بانوان حوزوی استان یزد برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس یزد، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با صدور بیانیه‌ای در آستانه روز جهانی قدس، نماد مقاومت اسلامی را «قدس» نامید و افزود: و اینک قدس عزیز، در چنگال رژیم غاصب صهیونیسم و زیر یوغ ظلم و ستم مستکبران جهان است و فریاد مظلومیت زنان و کودکان آن سرزمین، به آسمان بلند است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد کارگر تصریح کرد: تصمیم جهانی و تاریخ‌ساز امام راحل معادله قدرت به نفع رژیم غاصب را در منطقه حساس فلسطین تغییر داد و شعله‌های خشم مبارزه با این ظلم آشکار را روزبه‌روز برافروخته‌تر و عزم مسلمانان در نابودی رژیم صهیونیستی استوارتر ساخت.

وی تأکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» و غیرت و بصیرت مردم انقلابی، تمام توطئه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم‌دستان آن‌ها، به‌ویژه رژیم منحوس آل سعود را نقش بر آب نمود به‌گونه‌ای که مردم مظلوم فلسطین با صبر و استقامت، آمریکا و رژیم تروریستی اسرائیل را به ستوه آورده است.

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: آمریکا و همدستان او باید بدانند که طرح تبلیغاتی و سیاسی معامله قرن، انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن بلندی‌های جولان و تروریست اعلام نمودن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تلاش‌های مذبوحانه است که راه به‌جایی نخواهد برد و به بایگانی ده‌ها طرح‌ گذشته آمریکا در مورد فلسطین سپرده می‌شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در بخش دیگری از این بیانیه خاطرنشان کرد: بانوان حوزوی و طلاب مدارس علمیه خواهران استان یزد همچون سال های گذشته با شرکت در راهپیمایی روز قدس برائت و انزجار خود را از رژیم منحوس و جنایت‌کار اسرائیل اعلام می‌دارند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کارگر از همه مردم شریف، ولایتمدار و انقلابی استان یزد به‌خصوص مدیران، معاونان، اساتید، مبلغان و طلاب مدارس علمیه خواهران استان دعوت کرد بار دیگر با حضور باشکوه و پرصلابت خود در راهپیمایی روز قدس، ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و نفرت خود را از صهیونیسم و استکبار جهانی اعلام کنند و با تنها راه نجات مقاومت، دشمنان را از اجرای نقشه‌های شوم خود مأیوس نمایند.

انتهای پیام/3404

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول