وحدت فقط حول گفتمان رهبری استنه حول مافیای وفاق و شعار «نمیشه و نمی تونیم» و «اگه مذاکره نکنیم، چیکار کنیم؟»تا الآن هم که کوه مذاکراتت، موش زاییده و دیر یا زود باید مسئولیت این بی تدبیری و ایجاد ضعف در کشور رو بپذیری و استعفا بدی و بری پی کارِتبعد از دولت تو، باید به سراغ مجلس و قوه قضاییه رفت