سلام ..آیا میدانید ، چرا مسعود پزشکیان به تکاپو افتاد!پس از بیانیه جمعی از علماء در خصوص ضرورتتوجه به منویات رهبری و پاسخ ها به نقض مکررتفاهمنامه (توهم نامه)حالا پزشکیان که میبینهحرف دلسوزان انقلاب درست بوده ، داره با فشاربر علماء راه رو برای ادامه همین مسیر ذلت باریکه بوده ، باز میکنه!