مردم و میدان واقعا دارند صبر و استقامت می کنند ولی آیا دولت و مجلس و قوه قضائیه هم درست و حسابی پای کار کشور ملت و نظام هستند چرا بازار و اقتصاد به حال خودش رها شدهبرخی مواقع واقعا فکر می کنم مسئولین می خواهند از مردم بابت ایستادگی و مقاومتشان انتقام بگیرند که قیمتها را رها کرده اند
