@user1776960714983 اردیبهشت 1405در پاسخ به وشما اول محل درآمد خودتو مشخص کن با مدرک. قطعا حقوق بگیر دولت هستی، حقوقتو وقتی سرماه میگیری حق اظهار نظر نداری از اقتصاد اروپا حرف بزنی وقتی من و مثل من شغل شخصی داریم مدت هاست بیکاریم و دیگه چیزی نداریم بتونیم زندگیمونو بگذرونیم