تقدیر آیت الله اعرافی از درخشش حوزههای علمیه خواهران در ایام جنگ
آیتالله اعرافی در پیامی با تجلیل از عملکرد حوزههای علمیه خواهران، بر نقش بیبدیل این نهاد در ایام جنگ تأکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری و رسانهای حوزههای علمیه خواهران، گزارش فعالیتهای حوزه علمیه خواهران در ایام جنگ، مورد تقدیر ویژه رئیس شورای سیاستگذاری حوزههای علمیه خواهران قرار گرفت.در پی ارائه گزارش فعالیتهای ارزشمند حوزههای علمیه خواهران در ایام جنگ، آیت الله اعرافی ضمن تقدیر و تشکر فراوان از تلاشهای صورت گرفته، این فعالیتها را “نقش آفرینی سراسری طلاب در میدان و خیابان، در کنار مردم عزیز در مسیر جهاد تبلیغ و تبیین و در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی، امامین انقلاب و شهدای عالیقدر” توصیف نموده و بر “راهبری این جریان الهی و انقلابی” توسط حجتالاسلام والمسلمین علیزاده تأکید کرد.متن پیام تجلیل آیتالله اعرافی از حجتالاسلام والمسلمین علیزاده، مدیر حوزههای علمیه خواهران، به شرح زیر است:بسمه تعالیجناب مستطاب حجه الاسلام والمسلمین آقای دکتر علیزاده دامت معالیهبا سلام و تحیات و آرزوی فرید توفیقات بفضل الهی در معرکه تاریخی و تمدنی جنگ سوم، حوزه علمیه خواهران و کاروان خروشان طلاب و اساتید و کارکنان آن، خوش درخشید و نقش آفرینی سراسری این عزیزان در میدان و خیابان و در کنار مردم عزیز و در جهاد تبلیغ و تبیین و در دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و امامین انقلاب و شهدای عالیقدر و در بیعت و حمایت از رهبر معظم و نیروهای مسلح مقتدر، در خور تحسین، تمجید و تقدیر فراوان و گوشههایی از آن در این گزارش بازتاب یافته، مایه شکر به پیشگاه خداوند متعال و خرسندی و امتنان است، بویژه از جنابعالی که بحمدلله در راهبری این جریان الهی و انقلابی کامیاب بوده و از همه مدیران و معاونان و کارکنان همراه در این راه نورانی باید تقدیر و تشکر کرد.
امید است حوزه پیشرو و سرآمد و کارآمد خواهران، افزون بر تحول بنیادی و شکوفایی اساسی و در همه برنامههای علمی و تربیتی حوزه، در میدان جهاد تبیین و حرکت تبلیغ و کارزار اسلام و استکبار و بعثت مردمی و ایمانی رشد و بالندگی نوین و راهبردی تجربه نماید. و همچنان در این میدان استوار ماند.انشاءاللهعلیرضا اعرافیدبیرخانه شورای سیاست گذاری حوزههای علمیه خواهرانانتهای پیام/#حوزههایـعلمیهـخواهران 18:07 - 7 تیر 1405