@user1777386357539 اردیبهشت 1405در پاسخ بهای کاش یه فکری برای #اینترنت بشه واقعا دیگه این قطعی از حالت نرمالش گذشته
@Mamareza0079 اردیبهشت 1405در پاسخ بهواقعا نمیخواین خبری چیزی راجب بازار خودرو کار کنین؟همین دو روز پیش کامنت گذاشتم که دویست هفت شد دو و نیم میلیارد و برای ما رعیت فقط یک آرزو شدحالا بعد دو روز همون شده سه میلیادفراموش نمی کنیم اقای پزشکیان که قبل انتخابات کاغذ گرفتی دستت گفتی این قیمت خودرو ها در کشور همسایه ستخدا لعنتتون کنه
@I_ran9 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاین جنگ فقط برای ایران وجودی نیست برای امریکا هم هست. اگر امریکا با وضعیت فعلی از جنگ خارج بشه باید با سلطه دلار و هژمونی در بلند مدت خدافظی کنه. ترامپ جنگ را باخته مهم نیست چکار کنه یعنی اون پیروزی تمیز دیگه به دست نمیاد و هر تصمیمی بگیره یکسری چیزا را از دست میده و فقط میتونه اولویت بندی کنه.
@News_ir9 اردیبهشت 1405در پاسخ بهگسترش دایره فقر: معیشت داخل سطل زباله پیدا می شود؟
با شیوع و گسترش فقر و مشقتهای زندگی، پدیده زباله گردانی برخی از مردم عادی را نیز در برگرفته که در میان پس ماندهای آشغال به دنبال" لقمه نانی" تا کمر به داخل سطل زباله خم می شوند.۱۱ MBنمایش گزارش
@user17091010813545081699 اردیبهشت 1405در پاسخ بهتا کی باید از بی اینترنتی باید بیام خبر چک کنم؟ بسه دیگه شورشو درآوردید دو ماه کن چیزی نیست
@user1777398189599 اردیبهشت 1405لطفاً باز نشر کنید خواسته خیلی ها است با تشکرhttps://farsnews.ir/user177715564218/1777373714393761210مطالبهمدت خدمت سربازی و دانشجوی بعنوان سابقه کار و بیمه باید محسوب شود
دوران سربازی در سابقه تأمین اجتماعی بعنوان سابقه بیمه محسوب نمیشود مگر با پرداخت بیمه توسط فرد . این اجحاف به فرد است چون دوران خدمت هیچ اختیاری برای پرداخت بیمه ندارد و نهادی که فرد را بعنوان سرباز پذیرفته باید بیمه را پرداخت کند نه فرد . دوران دانشجویی هم به هیچ عنوان بعنوان سابقه کاری محسوب نمیشود. ولی واقعیت اینجوری میشود افراد پس از استخدام در حین کار به تحصیل میپردازند.ولی واقعیت این است که باید دوران تحصیلی دانشجویان بعنوان سابقه تامین اجتماعی محسوب شود چون تحصیل در راستای توسعه پایدار لازم است . فرد بهترین دوران را به تحصیل میپردازد ولی بعنوان فعالیت محسوب نمیشود . با اصلاح قانون و پرداخت حق بیمه باید جزو سوابق کاری و تامین اجتماعی محسوب شود
سازمان تأمین اجتماعی، مجلس شورای اسلامی ایران
0100گزارش از مطالبه
@user17091000336757475109 اردیبهشت 1405در پاسخ بهفکر کنم دلار هم سوار قایق تندرو شده امروز ده هزارتومن رفت بالا
@Moohhammad9 اردیبهشت 1405در پاسخ بهماشاءالله به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایرانتشکر از سپاه پاسداران و ارتش نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 🇮🇷حفظ الله تعالی علیه..ان شاءالله ویرانی و نابودی و انتقام سخت مهلک از رژیم کافر نحس صهیونی آمریکا و رژیم منحوس صهیونی ملعون کافراللهم فضاعف علیهم اللعن منک و العذاب الالیم
@Dr_h_toomari9 اردیبهشت 1405در پاسخ به🌍 مطالبات اینترنتی برای فردای صبح پیروزی!
➕ صبوری میکنیم تا فردای صبح پیروزی نهایی، ولی آنروز که خیلی نزدیک است انتظارات حداقلی در حوزه اینترنت از مسئولان داریم؛ 🔹سرعت اینترنت را افزایش داده و هزینهها را متناسب با سرعت و پوشش اینترنت، تعديل کنید.🔹شبکههای اجتماعی داخلی به مردم توصیح دهند؛💥چرا حتی ارسال یک فایل ساده محدود است و مر…نمایش بیشتر
@FAARGO9 اردیبهشت 1405در پاسخ بهمن شخصا فکر میکنم قایق تندرو در برابر امریکا به هیچ دردی نمیخوره تا بخواد به برد شلیک موشکش برسه صدتا هلیکوپتر و جنگنده و پهپاد میزننش در برابر کشور های خلیج فارس شاید بدرد بخوره ولی امریکا نه برای امریکا همین موشک های ضد کشتی بدرد میخوره ( ساحل پرتاب چون اونا سنگینن اونی که رو قایق هست سبک و برد کم
@user1777398189599 اردیبهشت 1405مطالبهمدت خدمت سربازی و دانشجوی بعنوان سابقه کار و بیمه باید محسوب شود
دوران سربازی در سابقه تأمین اجتماعی بعنوان سابقه بیمه محسوب نمیشود مگر با پرداخت بیمه توسط فرد . این اجحاف به فرد است چون دوران خدمت هیچ اختیاری برای پرداخت بیمه ندارد و نهادی که فرد را بعنوان سرباز پذیرفته باید بیمه را پرداخت کند نه فرد . دوران دانشجویی هم به هیچ عنوان بعنوان سابقه کاری محسوب نمیشود. ولی واقعیت اینجوری میشود افراد پس از استخدام در حین کار به تحصیل میپردازند.ولی واقعیت این است که باید دوران تحصیلی دانشجویان بعنوان سابقه تامین اجتماعی محسوب شود چون تحصیل در راستای توسعه پایدار لازم است . فرد بهترین دوران را به تحصیل میپردازد ولی بعنوان فعالیت محسوب نمیشود . با اصلاح قانون و پرداخت حق بیمه باید جزو سوابق کاری و تامین اجتماعی محسوب شود
سازمان تأمین اجتماعی، مجلس شورای اسلامی ایران
0100گزارش از مطالبه
@user1708241076309 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسلام خدمت بزرگان مدافع میهنمراقب ترکیه و آذربایجان باشید :دشمن در فکر یک غافلگیری بزرگ استما انتظار حمله به جزایر ایرانی را داریمدرست در همین مقطع زمانی ترکیه و اسرائیل برای یکدیگر خط و نشان می کشند.نتیجه اخلاقی :شاید در چنین موقعیتی حمله از راه آذربایجان و ترکیه همان غافلگیری مورد انتظار باشد…نمایش بیشتر
@user1769202709659 اردیبهشت 1405در پاسخ بهکاش این سری آمریکا بمب رو بزنه فرق سرم منو راحت کنه از دست شماها
@user1776500804359 اردیبهشت 1405در پاسخ بهآمریکا فکر میکرد تنگه هرمز رو میتونه باز کنه. باز که نتونست بکنه ، مجبور شد محاصره کنه. اروپا و ... دارن خفه میشن ، و آمریکا مجبور شده نفت خودشو مجانی در اختیارشون بذاره.