😔😔😔😔😔
@user170910155198125581619 فروردین 1405در پاسخ بهاین قوادین(باعرض معذرت نخاستم کلمه رایج رو بکارببرم،) واقعا دیگه روی جنایت رو سفیدکردن، الان چنگیز وتیمور وهیتلر دیگه باید جلوی اینها لنگ بندازن، اتش بس دوهفته، شونصد هفته هیچ ارزشی نداره براشون،الان فقط یه مدت بازسازی میخان بکنن ودوباره شروع، بااینکه طرفدارصلح هستم،ولی هیچی ضمانت نمیکنه این تفاهم ر
@user170910172152893213919 فروردین 1405در پاسخ بهواقعا آقایون قراره که سکوت کنن؟یک بند از ده بند رو نقض کردن،باز هم قراره آرا و پیرا کرده به میز مذاکره برین؟فراموش نکنیم اگر حزب الله از همون روز اول شهادت رهبر وارد جنگ با اسرائیل نمیشد،فاجعه هایی به مراتب بدتر پیش میومد.مدیونیم،همگی مدیونیم.