3 خرداد 1405کپشن با شما#اینترنت #اینترنت_آزاد #جنگ7201٫7k
nnarvidd@user1777470513303 خرداد 1405در پاسخ به @Amiriiiiiiکپشن؟به چی وصلی؟!110192
Amir@Amiriiiiii3 خرداد 1405در پاسخ به @user177747051330سید اون لگو ویراستی رو تو گوشه تصویر رو نمیبینی😂510242
ههیییسسسسس@user1776631726733 خرداد 1405در پاسخ به @user710385017103و@user177747051330و@Amiriiiiiiبعد همونها که اسکرین شات هستن و وصلن رو نمیگن اونها با چی وصلن!حالا چرا؟؟ جوابش سادست10031