3 خرداد 1405
@user1777470513303 خرداد 1405
در پاسخ به
کپشن؟به چی وصلی؟!
تصویر نمایه‌ی ‌Amir‌
@Amiriiiiii3 خرداد 1405
در پاسخ به
سید اون لگو ویراستی رو تو گوشه تصویر رو نمیبینی😂
عقل یه سری ها رو واقعا عشقه، تا اسکرین‌شات توییتر می‌بینن، یهو واکنش نشون میدن «چجوری اینو گیر آوردی؟ وصلی نکنه؟؟ هوهو مچتو گرفتم!»سه ماهه گذشته، هنووز نمیدونن صدتا هزارتا کانال خبر تو ایتا/روبیکا/بله/سروش/ویراستی هست که اینا رو میذارن 😭
10:53 - 3 خرداد 1405




1 پاسخ

@user1776631726733 خرداد 1405
بعد همونها که اسکرین شات هستن و وصلن رو نمیگن اونها با چی وصلن!حالا چرا؟؟ جوابش سادست