@user1779018193172 روز پیشمن مثل خیلیها اصلا شهادت دوست ندارم .اصلا شهادت چرا چون میخوام بمونم مرگ بنگریون و نتانیابو رو بینم بعد شهید بشم .خوکهای بچه کش کثیف .
@user1777844907142 روز پیشدر پاسخ بهخون های ریخته شده بها دارد که بزودی پرداخت خواهید کرد. رفتار جمهوری اسلامی حتی اگر جنبه امنیتی و اخلاقی ان که حتما خیلی مهم است را بگزاریم کنار.خیلی ناجوانمردانه بود.حکومت ایران عوض شده ترامپ درست می گوید.حکومتی که در برابر تنها متحد خود بی تفاوت است .شایدهم پشت پرده در باره حزب الله معامله کرده اند
@user17091000221816606852 روز پیشدر پاسخ بهآقای پزشکیان که مسئولیت این توافقنامه اخیر را به عهده گرفتید ، لطفاً جوابگو باشید . چون مکرراً توافق نقض شده و این سکوت بی احترامی به خودتان هست. محکم و با غیرت جلوی دشمن باایستید و از جبهه مقاومت دفاع عملی کنید نه فقط زبانی.
@user1751673403392 روز پیشمطالبهاقتصاد را رقابتی کنید قبل از آزادسازی قیمتها
درآمدها ریالی و قیمت ها جهانی یا فراتر از جهانی !!! اگر درآمد واقعی مردم کشوری نسبت به سایر کشورها کاهش یابد ، دقیقا همین وضعیتی میشود که ما در آن به سر میبریم. پایین نگه داشتن قیمت ها ، موقت و ناکارآمد خواهد بود و ایجاد رانت میکند و ورود سرمایه برای تولید را متوقف میکند. اما بدتر از آن رهاسازی قیمت ، در فضای بسته و رانتی و انحصاری است که مردم و مصرف کننده را به طور کامل آچمز میکند! اگر پایین آوردن دستوری قیمت باعث نابودی اقتصاد میشود، رهاسازی قیمت ،در فضای بسته انحصاری، رانتی و گروه محور (مافیایی) ،کل مردم و کشور و ساختار آنرا را باهم ویران میکند. پایین نگه داشتن دستوری قیمتها، به جای حل مسئله، میتواند باعث کاهش تولید، گسترش قاچاق و ایجاد رانت شود؛ شرایطی که معمولاً سود آن به واسطهها و افراد برخوردار از رانت میرسد، در حالی که کالا، تولید و کسبوکار کاهش یافته و نقش واسطهها روزبهروز پررنگتر میشود. صنایع به خاطر قیمت دستوری کوچک و ورشکست می شوند، چون نه رقابتی وجود دارد و نه بازدهی و سودی . جملهبندی روانتر: اما واگذاری تعیین قیمتها به تولیدکنندگان کالا و خدماتِ دارای رانت، در شرایطی که فضای اقتصادی بسته، تحریمی و انحصاری است، میتواند صدها برابر مخربتر باشد؛ چراکه نبود رقابت واقعی، زمینه افزایش قیمت، شکلگیری انحصار و تضییع حقوق مصرفکنندگان را فراهم میکند. در اقتصاد غیر آزاد و بسته و تحت تحریم و محاصره ، تولید کنندگان کالا و خدمات ،هر آنچه میخواهند بر مصرف کننده تحمیل میکنند و روز به روز کالا و خدمات خود را گران و گران تر میکنند و کیفیت کالا و خدمات خود را پایین و پایین تر می آورند و این دیگر ظلم آشکار به خلق خداست. نمونه های بارز آن، خودرو ، مخابرات، اینترنت ،مواد غذایی و غیره.... کارخانه ها قیمت ها را تا جایی که بشود بالا میبرند چون فضا رقابتی نیست و هر چقدر میتوانند قیمت روی جلد را بالا میبرند و اسمش میشود اقتصاد غیر دستوری و آزاد! در حالیکه اگر اقتصاد آزاد بود ، قیمت ها کاهشی میشد و تعداد کارخانهها افزایشی. بالا رفتن قیمت ها در فضای رانتی آزادسازی قیمت نیست بلکه رهاسازی قیمت است ، و خود ویران کننده اقتصاد و مردم کشور است. عملکرد سازمانهای کنترل کننده قیمت را ببینید و بررسی کنید تا ببینید آیا موفقیتی داشتند یا خیر؟ کافی تست قیمتها را در سالهای مورد نظرتان مقایسه و بررسی کنید تا به راحتی به جواب برسید! سال ۹۶ اگر با ۱ میلیون یک سکه میخریدیم ،الان با ا میلیون ۱ کیلو بستنی میخریم! هر مقایسه و بررسی که بکنید وضع از این مثال هم بدتر است. بهتر این است که چاپ پول را دیگر تعطیل کنید و کار را از اساس درست کنید.
کلیه مسئولان
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@Mohsenmohamadali2 روز پیشدر پاسخ بهماهم نشسته ایم و مثل کشورهای دیگر بی غیرتانه نظاره گرِ قتل ِ عامِ همکیشان و هم سنگرانمان هستیم، البته شاید معذوریم و توانِ آتش را نداریم.
@Bicimchi2 روز پیشیه وقت رئیس جمهور محترم ، بدقول نشنیا نکنه در تله اسرائیل بیافتند!!!بالاخره ایشون رئیس شعام هستند.هنوز متاسفم برای اون ۱۶ میلیون رای !#شهید_جمهور
@user17090999937088493291 روز پیشدر پاسخ بهما رو توی موضع ضعف قرار دادن این سیاسیونتوافق با شیطان امضا کردند
@user1749853642951 روز پیشدر پاسخ بهنتیجه اعتماد به امریکا ،قتل عام شیعیان لبنان بود،بخدا از بی همتی وترس مسئولین از بهم خوردن توافق به بی غیرت بودن و بی شرفی بسیاری از این غربزده های مسئول بیشتر اطمینان پیدا میکنم واز نظامیهامون هم ناامید شدم،روح امثال حاجی زاده،باقری و موسوی شاد،الان شجاعت رو میشه معنا کردونبودشون رو بیشتر درک کرد.
@user1768320904361 روز پیشدر پاسخ به.🔴 یادتونه اون شبی که گفتیم و نزدیم، کنارش امتیاز دقیقه آخری ترامپ به ایران تیتر اخبار شد! الان اون امتیاز چه شد؟!عقب نشستن نتانیاهو چه شد؟!در مقابل دشمن یک قدم عقب بشینیم ده قدم میاد جلو، چرا مسئولان کشور باور نمی کنن؟!#خونخواهی_رهبر_شهیدمان #انتقام #عزل_پزشکیان_عراقچی #لبنان #بازگشاییمجلس #…نمایش بیشتر
@user1768320904361 روز پیشدر پاسخ به🔴مطالبه عضو هیئت رئیسه مجلس از شعام: پاسخ نظامی به نقض تفاهم توسط رژیم صهیونی در لبنانروح اله متفکرآزاد نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در شبکه اجتماعی خود نوشت: سگ هار صهیونی در همین روز اول، در حال نقض فاحش تفاهمنامه در لبنان است.مطالبه ما از شعام مشخص است، اگر میخواهید جلوی نقض دیگر بندهای ت…نمایش بیشتر
@user17091006571574285951 روز پیشدر پاسخ بهایران میتونه محل تجمع سربازان اسرائیلی رو تو لبنان هدف قرار بده فقط موقعیت لازم داره اینجوری هم حزب الله سرخورده نمیشه هم ایران جواب داده حتی با پهباد اسرائیل خم نمیتونه جواب بده
@user17091000833081433951 روز پیشمهار اسرائیل از طریق فشار بر آمریکا امکان پذیر است آمریکا بخواهد اسراییل جنایت می کند نخواهد اسراییل جنایت را متوقف می کند اسراییل همان زنگی مست آمریکا است
@Yaheidarkarar1 روز پیشدر پاسخ بهاستفاده از سکوی تلوبیون را رایگان کنیدمطالبهمطالبه مردم برای رایگان شدن تماشای آنلاین تلوبیون
سکوی اینترنتی تلوبیون یک سکوی دولتی است که برای دیدن تکرار برنامهها یا مشاهده آنلاین و زنده شبکههای صداوسیما استفاده میشود و حجم زیادی از اینترنت را مصرف میکند. در حالی که همانند خود صداوسیما، نباید بابت تماشای آنلاین برنامهها هزینهای پرداخت شود و تنها برای دانلود از تلوبیون هزینه اینترنت محاسبه شود. در حال حاضر وقتی از اپراتورهای همراه اول یا ایرانسل برای استفاده از تلوبیون استفاده میشود، پیام «تمامبها محاسبه میشود» نمایش داده میشود؛ در حالی که برای اینترنتهای خانگی که از مخابرات تهیه میشوند، مصرف اینترنت بهصورت نیمبها محاسبه میشود. این سکو یا پلتفرم خصوصی نیست و دولتی است؛ بنابراین دولت باید در این شرایط جنگ و با توجه به معیشت سخت مردم، از خود مایه بگذارد؛ بهویژه اینکه قیمت اینترنت بسیار بالا است.
صداوسیمای جمهوری اسلامیایران، مرکز رسانههای دیجیتال در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجلس، وزارت اطلاعات و فناوری ارتباطات، وزارت اقتصادی
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@ommateemam1 روز پیشدر پاسخ بهبند ۱ توهمنامه پزشکیان و ترامپ کلا نقض شده، چرا باید تنگه هرمز باز باشد؟!در بیانیه حزب الله آمده: رد ادعاهای دشمن اسرائیلی درباره نقض آتشبس توسط حزبالله، مقاومت اسلامی تأکید میکند که دشمن هرگز از ۲۷-۱۱-۲۰۲۴ تا ۱۶-۰۴-۲۰۲۶ و همچنین نتایج تفاهم اخیر ایران و آمریکا که در بند اول آن پایان جنگ در همه…نمایش بیشتر
@user1751673403391 روز پیشمطالبهگلایه از افزایش بیدلیل و بیرویه قیمت آبونمان تلفن ثابت
از طرف هیات عمومی دیوان عدالت اداری اخذ آبونمان از تلفن ثابت که در مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات آمده، غیرقانونی است، اما شاهد افزایش بی دلیل و بی رویه آبونمان تلفن ثابت هستیم. در ضمن مخابرات در بعضی مراکز به شرکت های خصوصی اجازه ارائه اینترنت را نمی دهد و انحصاری عمل می کند.
اداره مخابرات
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطهنمایش گزارش