آمریکای صهیونیستی بهتره بدونه که ما هم آماده ایم که شمارو به غلط کردم غلط کردم بندازیم.
@For_Khamenei4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهآمریکای صهیونیستی بهتره بدونه که ما هم آماده ایم که شمارو به غلط کردم غلط کردم بندازیم.
@user1707996805614 اردیبهشت 1405بسم الله الرحمن الرحیم چه بدبخت و زیانکار هستند کسانی کهدر 12000 کیلومتری مرزهای آمریکا، جان خود رانثار ترامپ، این مفسد، متجاوز، جنایتکار و تروریست، جزیره اپستین می کنند، جهنم هم با دیدن و پذیرش این جنایتکاران، نعره های سهمگین می کشد.
@user1774826576184 اردیبهشت 1405در پاسخ بهماهم آمادهایم عاشورایی در برابر بچهبازهای جزیره اپستین از کیان ایران عزیز دفاع کنیم.🤲🤲🤲 خداوند بزرگ حافظ ایران است.
@user17091009917397963074 اردیبهشت 1405در پاسخ بهسلامبه نظر من ، ما باید پیش دستی کنیم، قبل از اینکه نتانیاهو کثیف قایم بشه ، به درک واصل کنیم.
@Azerbaijanly4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهپس اوضاع خیته همچنان... بهتره ما هم نیروی زمینی آماده کنیم چون کاملا پیداست که قصد حمله زمینی دارن و فهمیدن که تو هوایی دست و بالشون بستست
@user17091009930785288964 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاونطرف تهدید میکنه اینطرف بدو بدو میره اسلام آباد ! آقایان اسم این ضعف نشان دادن نیست پس چیست !! یک کلمه وحدت یاد گرفتید برای ساکت کردن منتقدان مانند برجام ! مگر رهبری نفرمودند مذاکره ای که با تهدید انجام شود ...
@user17091014934404932324 اردیبهشت 1405در پاسخ بهشواهد و ترابری نظامی و ناوهاشون مشخص قرار حمله کنن.قبل از حمله اصفهان چندتا از فرماندهانشون ک مخالف بودن اخراج کردن حالا هم وزیر نیروی دریایشون دیروز اخراج کردن پس احتمالا قراره از سمت سواحل خبری بشه.به نظرم این سری ما باید زودتر حمله کنیم چون دیگه آتش بس هم نیست
@user17091000328063778174 اردیبهشت 1405به نظرم سفرای ایران در کشورهای مختلف بسیار منفعل هستند. شواهد و رصد اخبارها نشون میده که تقریبا سفارتخانه ها فعالیتی در جهت روشن کردن مردم و سیاستمداران دول های جهان نسبت به جنایتهای وقیح و وحشیانه ای که آمریکا و اسرائیل در دو جنگ مرتکب شدن، انجام نمیدن متاسفانه. ما که چیزی نمی بینیم و نمی شنویم.
@ApexIntel4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهدر حالی که دستگاه دیپلماسی با سفر به اسلامآباد، مسقط و مسکو در پی زدودن غبار از چرخدندههای فرسودهی مذاکرات است، طنین کلام رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مبنی بر آمادگی برای تهاجم -در صورت فرمان ترامپ- فضای غبارآلودی را ترسیم میکند. در این میان، پرسشی بنیادین رخ مینماید: آیا نقدِ هوشمندانه برخی رف…نمایش بیشتر
@user1734702076884 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبیچاره های شیطان پرست کودک کش وکودک آزار اپستینی خود کثافت شون کاملا میدونند که به غلط کردن افتادن و بالندگی صبر واستقامت وحمایت از مدافعان وطن مون همه ی این فرعون ها رو به غلط کردن خواهیم انداخت جوری که نتوانند خودشون رو به ظاهر پیروز اعلام کنند
@Pure_and_holy4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاقا یک کشتی را مثل اسب تروا پر تله های انفجاری انتحاری کنید تا اونا توقیفش کنند بعد بترکونیدشون خودشون با دو دست ادب میرن
@user175252393254 اردیبهشت 1405در پاسخ بهقطع خطوط راهبردی نفت عربستان سعودی در دریای سرخ از طریق انسداد کامل تنگه راهبردی باب المندب و حملات گسترده و شدید به شناور های جنگی ارتش تروریست آمریکا و هدف قرار دادن پایگاه های آمریکا در سراسر منطقه با استفاده از نسل جدید موشک های بالستیک ایران از جمله گزینه های احتمالی در نبرد دیگر خواهد بود.
@RasoolSaeedNejad4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهبذار لااقل یه مدت از آبرو ریزیهاتون بگذرهعمهٔ من که آتش بس رو درخواست نکرده بود. ترامپ بود. آدمی درخواست آتش بس میکنه که نتونه بجنگه. حالا ۲-۳ هفته گذشته واقعاً فکر میکنی در حدی هستی که دوباره حمله رو شروع کنی؟تهش میخوای چند نفر رو ترور کنی. اینکه هنر نیستبعدشم ایران در پاسخ، مثل ۴۰ روز اول یه …نمایش بیشتر
@Seyed_ali_razavi4 اردیبهشت 1405در پاسخ بهما هم آماده ایم تا تمام پایگاه های نظامی و سربازان شما در منطقه رو نابود کنیم، شما قدرت نظامی تون بیشتر از ماست ولی ما جنگ رو اینقدر برای شما طولانی میکنیم تا خودتون تسلیم خواسته های ما شوید