ادعای دن کین: آماده ازسرگیری عملیات رزمی در صورت دستور ترامپ هستیم

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مدعی شد که ارتش آماده از سرگیری عملیات‌های رزمی خود علیه ایران در صورت دریافت دستور جدید است.
گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس،؛ دن کین رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا در کنفرانس خبری مشترک هفتگی خود با وزیر جنگ این کشور گفت، ما به اعمال محاصره شدید بر بنادر ایران ادامه می‌دهیم و آن را به طور جامع بر هر کشتی‌ای، هر چه که باشد، اعمال می‌کنیم.وی افزود، ما کشتی‌های مشکوک را چه آنهایی که به سمت ایران می‌روند و چه آنهایی که خارج از منطقه محاصره بوده‌اند، رصد می‌کنیم.کین با ادعای اینکه ما در آماده‌باش کامل هستیم و برای رهگیری کشتی‌ها در چارچوب محاصره دریایی خود بر ایران آماده‌ایم افزود، ارتش در وضعیت آماده‌باش برای از سرگیری عملیات‌های رزمی بزرگ به محض صدور فرمان از سوی رئیس‌جمهور ترامپ است.او اضافه کرد، ما دستوراتی برای اجرای عملیات رهگیری دریایی کشتی‌های تحت تحریم ایران در سراسر جهان دریافت کرده‌ایم و به عملیات رهگیری دریایی کشتی‌های ناوگان سایه ایران ادامه خواهیم داد.رئیس ستاد مشترک آمریکا همچنین مدعی شد، ایران به 5 کشتی تجاری حمله کرد و 2 فروند از آنها را در حالی که سعی داشتند از هرمز عبور کنند، توقیف کرده است.وی گفت، ما به اقدامات رهگیری دریایی مشابه در اقیانوس‌های آرام و هند علیه کشتی‌های ایرانی ادامه خواهیم داد. وی افزود، دو نفتکش ایرانی که در روزهای گذشته رهگیری کردیم، همچنان در بازداشت هستند.با وجود دریافت ضربات مهلک از سوی ایران دن کین مدعی شد، ما متعهدیم که اطمینان حاصل کنیم ایران قادر به آسیب رساندن به منافع ما یا منافع متحدان و شرکای ما نیست. رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا همچنین گفت، ایران بارها به دنبال گسترش دامنه درگیری با حملات علیه همسایگان خود و حملات به کشتیرانی در هرمز بوده است.
پیت هگزث، وزیر جنگ آمریکا نیز در همین نشست خبری گفت، ایران فرصتی تاریخی برای یک توافق جدی دارد و توپ در زمین آنهاست.وزیر جنگ آمریکا در ادامه درباره تنگه هرمز گفت، اروپا به تنگه هرمز بسیار از ما نباز دارد.وی در ادامه افزود، اروپا و آسیا برای چندین دهه از حمایت آمریکا بهره‌مند شدند اما دوران استفاده رایگان به پایان رسیده است.هگزث تلاش‌ اروپایی‌ها در مورد تنگه هرمز را غیر جدی خواند گفت، جلسه هفته گذشته اروپا درباره تنگه هرمز مسخره بود.وی در ادامه با تهدید ایران گفت، به رژیم تهران می‌گویم که محاصره ساعت به ساعت تنگ‌تر می‌شود و ما اوضاع را تحت کنترل داریم.#ترامپ #ایران #آمریکا #جنگ
16:46 - 4 اردیبهشت 1405




53 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌دانشجو‌
@For_Khamenei4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
آمریکای صهیونیستی بهتره بدونه که ما هم آماده ایم که شمارو به غلط کردم غلط کردم بندازیم.

تصویر نمایه‌ی ‌محمد علی وجدی‌
@user1707996805614 اردیبهشت 1405
بسم الله الرحمن الرحیم چه بدبخت و زیانکار هستند کسانی کهدر 12000 کیلومتری مرزهای آمریکا، جان خود رانثار ترامپ، این مفسد، متجاوز، جنایتکار و تروریست، جزیره اپستین می کنند، جهنم هم با دیدن و پذیرش این جنایتکاران، نعره های سهمگین می کشد.

@user1774826576184 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ماهم آماده‌ایم عاشورایی در برابر بچه‌بازهای جزیره اپستین از کیان ایران عزیز دفاع کنیم.🤲🤲🤲 خداوند بزرگ حافظ ایران است.

@user17091009917397963074 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
سلامبه نظر من ، ما باید پیش دستی کنیم، قبل از اینکه نتانیاهو کثیف قایم بشه ، به درک واصل کنیم.

@zolfagar4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بیایین حرومزادگان اپستینی . دستانمان روی ماشه هست تا عبرت تاریخ بشین .

@Azerbaijanly4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
پس اوضاع خیته همچنان... بهتره ما هم نیروی زمینی آماده کنیم چون کاملا پیداست که قصد حمله زمینی دارن و فهمیدن که تو هوایی دست و بالشون بستست

@user17091009930785288964 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اونطرف تهدید میکنه اینطرف بدو بدو میره اسلام آباد ! آقایان اسم این ضعف نشان دادن نیست پس چیست !! یک کلمه وحدت یاد گرفتید برای ساکت کردن منتقدان مانند برجام ! مگر رهبری نفرمودند مذاکره ای که با تهدید انجام شود ...

تصویر نمایه‌ی ‌امیرحسین‌
@AmiirHm4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ایران هم آماده پاسخ محکم و ویران گر به متجاوزان است.

@user17091014934404932324 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
شواهد و ترابری نظامی و ناوهاشون مشخص قرار حمله کنن.قبل از حمله اصفهان چندتا از فرماندهانشون ک مخالف بودن اخراج کردن حالا هم وزیر نیروی دریایشون دیروز اخراج کردن پس احتمالا قراره از سمت سواحل خبری بشه.به نظرم این سری ما باید زودتر حمله کنیم چون دیگه آتش بس هم نیست

@user17091000328063778174 اردیبهشت 1405
به نظرم سفرای ایران در کشورهای مختلف بسیار منفعل هستند. شواهد و رصد اخبارها نشون میده که تقریبا سفارتخانه ها فعالیتی در جهت روشن کردن مردم و سیاستمداران دول های جهان نسبت به جنایتهای وقیح و وحشیانه ای که آمریکا و اسرائیل در دو جنگ مرتکب شدن، انجام نمیدن متاسفانه. ما که چیزی نمی بینیم و نمی شنویم.

تصویر نمایه‌ی ‌9**0177‌
@ApexIntel4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تصویر نمایه‌ی ‌9**0177‌
9**0177

@ApexIntel  •  4 اردیبهشت 1405

در حالی که دستگاه دیپلماسی با سفر به اسلام‌آباد، مسقط و مسکو در پی زدودن غبار از چرخ‌دنده‌های فرسوده‌ی مذاکرات است، طنین کلام رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا مبنی بر آمادگی برای تهاجم -در صورت فرمان ترامپ- فضای غبارآلودی را ترسیم می‌کند. در این میان، پرسشی بنیادین رخ می‌نماید: آیا نقدِ هوشمندانه برخی رف…
نمایش بیشتر

@user1734702076884 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بیچاره های شیطان پرست کودک کش وکودک آزار اپستینی خود کثافت شون کاملا میدونند که به غلط کردن افتادن و بالندگی صبر واستقامت وحمایت از مدافعان وطن مون همه ی این فرعون ها رو به غلط کردن خواهیم انداخت جوری که نتوانند خودشون رو به ظاهر پیروز اعلام کنند

تصویر نمایه‌ی ‌Ghr M‌
@Pure_and_holy4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اقا یک کشتی را مثل اسب تروا پر تله های انفجاری انتحاری کنید تا اونا توقیفش کنند بعد بترکونیدشون خودشون با دو دست ادب میرن

@user175252393254 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
قطع خطوط راهبردی نفت عربستان سعودی در دریای سرخ از طریق انسداد کامل تنگه راهبردی باب المندب و حملات گسترده و شدید به شناور های جنگی ارتش تروریست آمریکا و هدف قرار دادن پایگاه های آمریکا در سراسر منطقه با استفاده از نسل جدید موشک های بالستیک ایران از جمله گزینه های احتمالی در نبرد دیگر خواهد بود.

تصویر نمایه‌ی ‌رسول سعیدنژاد‌
@RasoolSaeedNejad4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
بذار لااقل یه مدت از آبرو ریزی‌هاتون بگذرهعمهٔ من که آتش بس رو درخواست نکرده بود. ترامپ بود. آدمی درخواست آتش بس میکنه که نتونه بجنگه. حالا ۲-۳ هفته گذشته واقعاً فکر میکنی در حدی هستی که دوباره حمله رو شروع کنی؟تهش میخوای چند نفر رو ترور کنی. اینکه هنر نیستبعدشم ایران در پاسخ، مثل ۴۰ روز اول یه …نمایش بیشتر

تصویر نمایه‌ی ‌جانفدای میهن اسلامی‌
@Seyed_ali_razavi4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
ما هم آماده ایم تا تمام پایگاه های نظامی و سربازان شما در منطقه رو نابود کنیم، شما قدرت نظامی تون بیشتر از ماست ولی ما جنگ رو اینقدر برای شما طولانی میکنیم تا خودتون تسلیم خواسته های ما شوید

تصویر نمایه‌ی ‌گنجشک درنده‌
@Gonjeshk_darandeh4 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
مصرف داخلی داره