یک بار دیدن بهتر از صد بار شنیدن است
@Aliakbar17623430732810 بهمن 1404در پاسخ بهزلنسکی احمق تا کی میخوای با طناب آمریکا بری توی چاه؟ آدمو یا محمدرضا پهلوی میندازی.کشورتو و مردمتو بدبخت کردی.شرف داشته باش بخاطر مردمت بکش کنار.هیچکس از آمریکا خیری ندیده که تو دومیش باشی.
@user17651976706310 بهمن 1404در پاسخ بهبخاری بذارید مردم و سربازا جمع شوند بعد جمعشون و بزنید!!!! بیشتر گرم شوند عین اسرائیل تروریست ذا میدادن مردم جمع میشدن میزدند
@user17499196643110 بهمن 1404در پاسخ بهپوتین فشار حمله رو زیاد کن اینا درذاستانه فروپاشی هستند گول سرما رو نخور میخوان خودشونو باز سازی کنن فشارو زیاد کنی کار تمام است