23 فروردین 1405

خضریان: اگر غرامت ندادند، با توقیف کشتی‌هایشان غرامت می‌گیریم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: ایران با دست برتر وارد گفتگو شده و از اصول خود کوتاه نمی‌آید. در صورتی که غرامت‌های ایران پرداخت نشود، کشتی‌های کشورهای متخاصم توقیف و فروخته خواهند شد و مدیریت تنگه هرمز نیز همچنان در اختیار نیروهای مسلح ایران است.
چه استراتژی شگفت انگیزی! خب وقتی یکی دوتا کشتی رو توقیف کنی دیگه کشتی هاشون این طرفا نمیان و اون یکی دوتا کشتی خسارت های وارده رو پوشش نمیده
23:07 - 23 فروردین 1405

14 واکنش
3343 بازدید