4 ساعت پیش

تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد

وزیر راه و شهرسازی از ابلاغ مصوبه تمدید یک‌ساله قراردادهای اجاره با حداکثر افزایش ۲۵ درصدی خبر داد و گفت این مصوبه با هدف حمایت از مستأجران تا پایان سال ۱۴۰۵ اجرا می‌شود.
واقعا برای خانم وزیر متاسفم. خیلی از مردم از دریافت اجاره زندگی خود را می گذرانند. چرا به جای کمک به مستاجرین عزیز خانم وزیر از جیب مالکین بخشش می کنند. مگر این کشور مجلس ندارد،‌ قانون موجر و مستاجر چه می شود. مگر می شود قانون را بدون نظر مجلس محترم تغییر داد.
20:10 - 1 تیر 1405

5 واکنش
1210 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌Hossein‌
@htn0212 ساعت پیش
مجلس که تعطیل بود، تعطیل تر هم شده، دولت هم که اصلا پرت هست