4 ساعت پیش

بیرانوند: دقت می‌کردیم می‌بردیم

سنگربان تیم ملی ایران گفت: به مردم کشور تبریک می‌گویم و دست تمام کسانی که ما را حمایت کردند می‌بوسم
۷ MB
2بازی کردین 2امتیازگرفتین...!!!انتظارداریدمردم قبول کنند؟!چی روقبول کنند؟!ژاپن هلندوتونس وجرداد اینقدرقمبزدرنکردن سرملت کشورشون...میلیاردی پول بیت المال ومی گیریددرحالی که بچه های لانچرجونشون ومیدن بدون یک ریال چشمداشت..حالامیای انگارقهرمان جهان شده...
01:23 - 1 تیر 1405

6 واکنش
645 بازدید



1 پاسخ

@user17658788466358 دقیقه پیش
در پاسخ به و
ژاپن ۲۰ ساعت قبل از بازی به محل مسابقه نرسیده بود. کلی تدارکات داشته. در ضمن ما همین ژاپن رو تو جام‌ ملتهای قبلی بردیم