3 ساعت پیش

ناتو و همدستی با متجاوزان علیه ایران

دبیرکل ناتو اخیراً به مشارکت کشورهای عضو این پیمان با آمریکا در تجاوز نظامی علیه ایران اذعان کرد و اسماعیل بقائی در این باره می‌گوید که اعضای ناتو به خاطر همدستی با متجاوزان باید پاسخگو باشند و توضیح دهند که چرا در ارتکاب جنایات شنیع و گسترده علیه مردم ایران در میناب، لامرد، تهران، اصفهان، سنندج، هم…نمایش بیشتر
اروپای جنایتکار و فاسد و منحرف باید برای بار سوم در جنگی شدیدتر از جنگهای جهانی اول و دوم، با خاک یکسان بشه چون معلومه که درس عبرت نگرفته. آمریکای جنایتکار هم باید بدتر از اروپا تاوان پس بده.وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ
15:02 - 25 ژوئن 2026

1 واکنش
395 بازدید