4 ساعت پیش

هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به تهران بازگشت

هیئت مذاکره‌کننده کشورمان به ریاست محمدباقر قالیباف، پس از سفری ۲روزه به سوئیس، دقایقی قبل وارد تهران شد.
تصویر نمایه‌ی ‌محمدرضا براتی‌
@Zamen584 ساعت پیش
در پاسخ به
من مخالف مذاکرات پی در پی نیستم بشرطی که منم با خودشون ببرندبهر حال مگه بده هتل هشت ستاره و پرواز اختصاصی و ...
هموطن عزیز به نحوی به مردم القا میکنید:هیئت مذاکره برای رفاه خودشان می‌روند نه برای رفاه شمااین جمله نتایج بدی در جامعه دارد.مردم احساس می کنند همه برای خودشان بازی می‌کنند، از مشارکت و تلاش برای بهبود شرایط جمعی ناامید می‌شوند و می‌گویند بگذار هر چه می‌خواهند بکنند، ما چیزی گیرمان نمیاد.
19:53 - 1 تیر 1405

12 بازدید