22 خرداد 1405

نماینده حزب‌الله: توافق ایران و آمریکا، شامل آتش‌بس در لبنان است

نماینده فراکسیون پارلمانی حزب‌الله به نقل از مقامات کشورمان گفت که بر اساس یادداشت تفاهم ایران و آمریکا، اسرائیل باید از خاک لبنان خارج شود.
زیر بمباران اسرائیل این حرفو زده.این غده سرطانی خاورمیانه ( و کل دنیا ) دیپلماسی حالیش نیست
00:24 - 23 خرداد 1405

3 واکنش
506 بازدید