حتی الانم این رسانه نمیگه حذف چاپ پول و ... میکه اتفاقا این رویه خوبه !!!! نقدینکی نیاز داریم !!! نقدینکی میخواید ؟ طبق قانون بانک ها و موسسات خصولتی و حذف کنید عرضهاموال مازاد و حذف زیر مجموعه ها اینها خواهید دید چندین برابر نیاز نقدینکی خواهیم داشت ! که نرخ تورم و ارز هم زیر 8 میرسد