معاون فروش سایپا با پردهبرداری از وضعیت خودروهای معوق اعلام کرد که ۸۰ درصد از تأخیر در تحویل خودروها مربوط به محصولاتی است که تولید شده، اما به دلیل کسری قطعه در پارکینگها متوقف ماندهاند.
قطعه ساز هم نامه زده گفته این شرکت چندین ماهه بدهی شو نداده من کاری ندارم کروز مفسد است ولی چرا فارس و مجلس چون سایپا نور چشمی ایناست بجای مطلب اصلی حاشیه میره ؟ شما سرمایه داری اموال مازاد تا دلت بخواد داریپولم از ملت جلو جلو گرفتی چزا پول قطعه ساز و ندادی ؟؟؟؟