مطالبه افزایش قیمت ورق امدیاف را مهار کنید طی ماه گذشته، قیمت ورق امدیاف (MDF) در بازار ایران با جهشی تاریخی و بیسابقه روبرو شده و طبق بررسیهای به عمل آمده، نرخ این محصول کلیدی در برخی کارخانهها تا مرز ۹۰ درصد افزایش یافته است. این در حالی است که کارشناسان صنعت چوب و دکوراسیون، این افزایش قیمت را «غیرمنطقی و بیضابطه» توصیف میکنند . این افزایش ناگهانی که در کمتر از ۳۰ روز رقم خورده، زنگ خطر جدی برای صنایع پاییندستی به صدا درآورده است. تولیدکنندگان مبل، کابینت و دکوراسیون داخلی معتقدند که با این روند، نه تنها حاشیه سود آنها از بین میرود، بلکه توان رقابت با محصولات خارجی را نیز از دست خواهند داد. پیگیریها نشان میدهد که این گرانی، عطش سفتهبازی در انبارها را افزایش داده و نگرانیها از تعطیلی قریب الوقوع واحدهای تولیدی کوچک و متوسط را جدی کرده است . دلیل اهمیت پیگیری: کارشناسان اقتصادی هشدار میدهند که تداوم این وضعیت به معنای تزریق یک شوک تورمی جدید به بازار مسکن و لوازم خانگی است؛ چرا که امدیاف ماده اولیه اصلی کابینت و کمد دیواری محسوب میشود. فعالان صنفی خواستار ورود فوری سازمان حمایت مصرفکنندگان و تولیدکنندگان و همچنین اصناف برای شفافسازی و توقف روند افزایش بیضابطه قیمتها توسط کارخانه ها شدهاند. بازار در انتظار واکنش مسئولان است تا از تبدیل شدن این محصول استراتژیک به کالایی لوکس و خارج از دسترس عموم جلوگیری شود.
سازمان تعزیرانت حکومتی، سازمان حمایت از مصرفکننده، مجلس و قوه قضائیه، پلیس امنیت اقتصادی تهران، قوه قضاییه و دادستانی کل کشور، رئیس اتاق اصناف ایران، جناب آقای غلامحسین محسنی اژهای، نهاد ریاست جمهوری، سردار رادان فرماندهی محترم نیروی انتظامی کل کشور، دادستانی تهران دادستانی کل کشور
@user17780979371117 اردیبهشت 1405مردم عزیز لطفا حمایت کنید تا صدای ماهم شنیده بشهداریم نابود میشیم زیر فشار گرانی و بیکاری
@user17780979371118 اردیبهشت 1405همکاران و هم وطنان عزیز لطفا از این مطالبه به حق ما حمایت کنید . بلکه صدای ما به جایی برسه
@user17781003829818 اردیبهشت 1405در پاسخ بههمکاران و زحمت کشان صنعت چوب از این مطالبه به حق حمایت کنید
@user170910003948230190718 اردیبهشت 1405در پاسخ بهاز پویش شما حمایت شد لطفا از پویش ما هم حمایت کنید 👇https://farsnews.ir/user1709100039482301907/1778100198842774084دلیل تغییر مکرر فرمانداران شهرستان تویسرکان چیست؟
مطالبهدلیل تغییر مکرر فرمانداران شهرستان تویسرکان چیست؟ نقش نماینده چیست؟
نقش نماینده تویسرکان در تغییر مکرر فرمانداران تویسرکان چیست؟ آیا استاندار همدان تسلیم نماینده تویسرکان شده است؟ عمر فرمانداری، فرمانداران تویسرکان در ۷ سال اخیر کمتر از ۲ سال است. به طوریکه در ۷ سال اخیر شهرستان تویسرکان ۵ فرماندار و سرپرست فرمانداری را به خود دیده است. این تغییرات متعدد نمایندگان دولت در شهرستان تویسرکان اجازه برنامه ریزی های کوتاه مدت را به مقام ارشد دولت در تویسرکان نمی دهد چه رسد به برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت. متأسفانه دخالت نمایندگان مجلس در عزل و نصب مدیران در شهرستان تویسرکان به شدت به تغییر مکرر فرمانداران منجر شده است. و این بی ثباتی در مهمترین پست مدیریتی شهرستان تویسرکان موجب رکود شدید توسعه و عقب ماندگی گسترده در تویسرکان شده است به طوریکه تویسرکان با مهاجرت گسترده جوانان سالمندترین شهر استان همدان است. و طرح های توسعه ای بزرگی در تویسرکان دیده نمی شود چون مدیری وجود ندارد که برنامه ریزی بلند مدت برای توسعه همه جانبه تویسرکان انجام دهد. و پروژه های عمرانی دولت در تویسرکان گاه ده ها سال از موعد افتتاح یا بهره برداری به حال خود رها شده و هیچگاه به سرانجام نمی رسند. به طور مثال بیمارستان جدید تویسرکان بیمارستان سردار سلیمانی بعد از حدود ۴۵ سال به بهره برداری رسید اما هنوز فاقد کد بیمارستانی از وزارت بهداشت است. توسعه صنعتی تویسرکان بسیار کُند است و جوانان تویسرکانی برای کسب شغل به شهرهای دیگر مهاجرت می کنند. جاده تویسرکان کنگاور که قرار بود ظرف ۵ سال چهارخطه سازی شود بیش از بیست سال است هنوز قسمت اعظمی از آن چهارخطه نشده است و حوادث متعدد منجر به فوت در این جاده خانواده های بسیاری از مردم تویسرکان را عزادار کرده است. حالا چرا به جای برنامه ریزی برای حل این مشکلات فرمانداران تند و سریع برکنار و تغییر می کنند سوال مردم تویسرکان از مسئولین استانی علی الخصوص استاندار همدان جناب ملانوری است: آیا استاندار همدان تسلیم خواسته نمایندگان مجلس برای عزل و نصب مدیران و فرماندار تویسرکان شده است؟
استاندار همدان، وزیر کشور، دولت، مجلس شورای اسلامی، فرمانداری تویسرکان، همدان، تویسرکان
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user170910037334376642722 اردیبهشت 1405در پاسخ به وضرورت تبدیل صهیونیسمشناسی به اولویت علمی کشور
مطالبهجای خالی صهیونیسمشناسی در دانشگاهها
صهیونیسم چیست؟ در کشور ما آنطور که باید، به بزرگترین دشمن خونیمان صهیونیسم نپرداختهایم. به نظر میرسد آگاهی عمومی و سازمانی درباره موضوع صهیونیسم به اندازهای که لازم است گسترده و دقیق نیست. بهتر است در مقابل دشمن بیدار بود و آن را لحظه به لحظه در لایه های مختلف رصد کرد. لازم است پژوهش های گسترده ای درمورد صهیونیسم و صهیونیست ها انجام دهیم. اقدامات ضروری: - راه اندازی پژوهشگاه هایی جهت شناخت بزرگترین دشمنمان. - به اساتید و پژوهشگرانی نیاز داریم که در مورد صهیونیسم و صهیونیستها پژوهش و تحقیقات انجام دهند و آنها را در اختیار اقشار مختلف جامعه علیالخصوص دانشجویان قرار دهند و در دانشگاه ها بطور کاملا موثر، جدی و هدفمند تدریس شوند. - پژوهش ها باید در قالب برنامه های مستند و سخنرانی در آمده و در تلویزیون به نمایش گذاشته شوند تا مردم بدانند از نظر معنوی چگونه با صهیونیسم مقابله کنند و سردمداران و پیاده نظام های آنها را بشناسند. تمام سردمداران، پیاده نظام ها و افراد کلیدی و اصلی آنها شناسایی و تحت نظر گرفته شوند، نه تنها نتانیاهو: - برای گروگانگیری یا حذفشان. - تا جلوی عملیات هایشان را بگیریم و علیهشان عملیات اجرا کنیم. - جاسوس هایشان را شناسایی کنیم تا قربانی آنها نشویم. - تا بفهمیم چه کسی را چطور و کجا بزنیم یا گروگان بگیریم. امیرالمومنین امام علی (ع): مرد جنگجو هميشه بيدار و هوشيار است، و هر كه از دشمن آسوده بخوابد دشمن نسبت به او نخواهد خفت.
مركز گسترش سينماي مستند و تجربی، سازمان پژوهش و برنامهریزی آموزشی وزارت آموزش و پروررش، موسسه های پژوهشی، مسئولین محترم دولتی، رئیس جمهور، وزرت اطلاعات، وزارت اطلاعات و حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، صدا و سیمای جمهورری اسلامی ایران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری کشور، مجلس شورای اسلامی ایران
1000پیگیری از مسئول مربوطه10٬000پیگیری از عالی ترین مسئول
@Ebrahim_sejjil6 خرداد 1405در پاسخ بهمطالبهلزوم ساماندهی توزیع سوخت در جایگاههای بنزین
بسمی تعالی جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام، اینجانب به عنوان یکی از شهروندان کشور، بدینوسیله مراتب اعتراض شدید خود و بخش بزرگی از مردم ایران را نسبت به وضعیت نابسامان و تبعیضآمیز توزیع سوخت در جایگاههای سراسر کشور به استحضار میرسانم. در حال حاضر، مردم برای دریافت سهمیه سوخت خود، ناچار به تحمل صفهای طاقتفرسای چندینساعته هستند که منجر به اتلاف وقت و انرژی سرمایههای انسانی کشور میشود. متأسفانه در حاشیه این صفها، شاهد شکلگیری یک بی عدالتی های آشکار هستیم؛ بدین صورت که مسئولین و متصدیان برخی جایگاهها، در قبال دریافت مبالغ غیرقانونی، خارج از نوبت و با حجم بسیار بیشتر از سهمیه رسمی، سوخت را به افراد خاص عرضه میکنند. این اقدام که در بسیاری از نقاط کشور به یک رویه عادی تبدیل شده، نهتنها توهینی آشکار به حقوق شهروندی است، بلکه بیانگر وجود یک شبکه توزیع خارج از شبکه (قاچاق داخلی) است که سود آن مستقیماً به جیب متخلفان میرود. لذا از جنابعالی به عنوان ریاست مجلس درخواست دارم: ۱. با قید فوریت دستور تشکیل کارگروهی برای نظارت میدانی و بازرسی ویژه از عملکرد جایگاههای سوخت سراسر کشور را صادر فرمایید. ۲. با هدف حذف رانت، جلوگیری از اتلاف وقت مردم و قطع دست دلالان سوخت، طرحی جهت «تخصیص سهمیه روزانه ۲۰ لیتر بنزین آزاد بر روی کارت سوخت شخصی هر خودرو» تصویب گردد تا شهروندان بتوانند بدون نیاز به صفهای طولانی و بدون دغدغه سوءاستفاده جایگاهداران، سوخت مورد نیاز خود را دریافت کنند. بدیهی است که تداوم این وضعیت، نارضایتی عمومی را تشدید کرده و تنها کسانی با این اصلاحات مخالفت خواهند کرد که از وضعیت آشفته فعلی و فروش غیرقانونی سوخت، منافع نامشروع کسب میکنند. پیشاپیش از دغدغهمندی و پیگیری جنابعالی در راستای احقاق حقوق مردم سپاسگزارم. با احترام جمعی از شهروندان معترض به این موضوع
مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری، قوه قضائیه، مردم ایران
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه