حدود 3 ماهه که مردم دارن بهصورت مسالمتآمیز برای #اینترنت #اعتراض میکنن! اما فارق از ذرهای تغییر در وضعیت.فکرمیکنم تا همینجا متوجه میشیم که #اعتراض مسالمتآمیز جوابگو نیست.درضمن اهمیتی نداره بخوایم از کادر یک نظام کمونیستی که همهچی توش ممنوع شده خارج بشیم.