تصویر سربرگ نمایه‌ی ‌دیار‌
د

دیار

@user177739852342
تاریخ پیوستن: اردیبهشت 1405

دیار پاسخ داد

@user1726649029767 روز پیش
در پاسخ به
مسئولین گرامی الان دیگه به ضایحه هم حمله کردن. نمیخواین یه اقدامی کنید؟ جنوب لبنان گفتین توی توافق نبوده، ضاحیه چی؟ ای بابا دیوانه شدیم از دست جماعتی که هیچوقت نمیفهمن مذاکره به درد ما نمیخوره. برادران مون در لبنان رو دریابید. لبنان هم داره میشه غزه.🤦🏻
@user1777398523427 روز پیش
در پاسخ به و
لبنان به ما ربطی نداره ! خیلی نگرانشون هستین ، تشریف ببرین اون جا بجنگین .

دیار پاسخ داد

@user17797627289811 خرداد 1405
در پاسخ به
مشکل لبنان به خودشون مربوطه . ما نباید در دام نتانیاهو بیوفتیم و حمله کنیم . اون هدفش از حمله به بیروت همینه که ما تحریک بشیم و پاسخ بدیم . نباید شرایط رو برای تیم مذاکره کننده سخت کنیم .لبنان دولت منتخب داره ، حزب‌الله هم باید با دولتشون هماهنگ باشه تا منافع لبنان حافظ بشه ، به ما هم ربطی ندارد.
@user17773985234211 خرداد 1405
در پاسخ به و
بله . واقعا به ما مربوط نیست

دیار پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌مهشید (سایت dgbaha)‌
@dgbaha5 خرداد 1405
خدا روشکر امیدوارم تا اینترنت وصله، سایتم رو بتونم ارتقا بدم.دفعه قبلی که تا اومدم ویرایش جدید بدم، نت قطع شد😅 سال ۴۰۴ من هزار بار از موانع پریدم تا سایتم رو بتونم زنده نگه دارم
@user1777398523425 خرداد 1405
در پاسخ به
موفق باشی 💐


دیار پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌اقتصادی‌
@Economy5 خرداد 1405

منبع آگاه: مذاکره بدون دریافت پول‌های بلوکه‌شده ایران امکان‌پذیر نیست

ایران هرگونه مذاکره پیش از تحقق پیش‌شرط‌ها از جمله آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شده را نپذیرفته است.
@user1777398523425 خرداد 1405
در پاسخ به
امیدوارم این پول های بلوکه شده ، آزاد نشه . قطعا به مردم نمیرسه ‌ توی جیب بعضی ها قراره بره

این خبر حذف شده است.

@user1777398523424 خرداد 1405
فقط بلدین اراجیف بگین



دیار پاسخ داد

@Mostafa_adibzade3 خرداد 1405
در پاسخ به
مجلس پس چیکار میکنه؟ وقت استیضاح دولت خائن به خون شهدا نرسیده؟ توافق چی اقا، توافق چیه اخهما وقتی دست برتر رو داریم، چرا داریم توافق میکنیمبه زحمت سید مجید موسوی ها، خیانت نکنید همین امشب بزنید اون تل‌اویو فاسد رو، تموم بشه ریشه صهیونبزنید امارات کثیف روامیدمون فقط به ثابتی و خضریانه
@user1777398523423 خرداد 1405
در پاسخ به و
چشم عباس آقا !

دیار پاسخ داد

@user1775933703993 خرداد 1405
در پاسخ به
اول از همه پول رو نقد بگیریدنشه مثل ۶میلیارد دلاری که رفت و توی قطر بلوکه شدتنگه رو در صورت دریافت عوارض باز کنیدمردم ۳ ماه نیومدن توی خیابون که به شرایط تنگه به روال قبلی برگرده اگر نکردین با مردم طرفید
@user1777398523423 خرداد 1405
در پاسخ به و
تنگه هرمز یک آبراهه بین المللی هست .

دیار پاسخ داد

@Mostafa_adibzade2 خرداد 1405
در پاسخ به
اصلاح طلبان و وفاقیون تا جام زهر دوم رو آماده نکنن، ول کن نیستناقا امت اسلامی، مقاومت میخواد، 90 میلیون جمعیت هر شب صدا میزنن که ما مقاومت میکنیمامتیاز ندین به شیطان بزرگخط قرمز های ما :حق غنی سازیعوارض تنگهرفع همه تحریمبازگشت پول بلوکه
@user1777398523422 خرداد 1405
در پاسخ به و
نود میلیون !!؟ عجب !



دیار پاسخ داد

@Moonamoonn29 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
پرچم شیر و خورشید نماد سلطنت یا پرچم پهلوی نیست !
@user17773985234229 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
پرچم شیر و خورشید تاج دار نماد پهلوی و پادشاه خواهی هست

دیار پاسخ داد

@ShSh229 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
پرچم شیر و خورشید، پرچم پهلوی نیست، نماد ایران هست. پرچم ایران صفوی در نبرد با روسیه، عثمانی، پرتغالی‌ها و … بوده است.
@user17773985234229 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
شیر و خورشید تاج دار نماد پهلوی و پادشاهی خواهی هست .

دیار پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌علیرضا کریمی‌
@ARK11028 اردیبهشت 1405

معمای جنگ؛ تنگنایی که پیش روی ترامپ است

هیچ‌کس نمی‌داند رئیس‌جمهور آمریکا در ساعات و روزهای پیش‌رو چه تصمیمی برای رویکرد این کشور در ادامه جنگ با ایران خواهد گرفت؛ اما سوال این است که آیا خود او می‌داند؟
@user17773985234228 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
تو رو خدا اینترنت رو وصل کنین 🥺

این خبر حذف شده است.

@user17773985234220 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
حرف درست

این خبر حذف شده است.

@user17773985234219 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
لایک 👍🏼

دیار پاسخ داد

@Hasanmomen19 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
تحلیلت اشتباهه داداش چون به نیروی دریایی اجازه درگیری نمیدن اگر اجازه بدن اونا راهشو بلدن چه جوری بدون ناو، به حساب ناوها و ناوشکن های دشمن برسن
@user17773985234219 اردیبهشت 1405
اون وقت شما از کجا در جریانی که اجازه نمیدن ؟

دیار پاسخ داد

تصویر نمایه‌ی ‌دل سوخته‌
@Delsokhte18 اردیبهشت 1405
در پاسخ به
اول گفتن رایگان میکنیم دائمی! بعد با خودشون گفتن اینجوری مردم تُرش میکنن،یه ۲۵ درصد هم روش انداختن!دارین چیکار میکنین، اینجور پیش بره همین کسانی که پای کار هستن هم ازتون بیزار و دلسرد میشن!خداشاهده یه کارگر از میدون آوردم کمکم کنه، می‌گفت از وقتی گرونی اینجوری شده،خوراک زن و بچم نون و رب و ماست!
@user17773985234218 اردیبهشت 1405
در پاسخ به و
نون و رب و ماست ! 🥺😭