گوگل پلی بدون وی پی ان میاد؟ #اینترنت
تصویر نمایه‌ی ‌اولیور کان‌
اولیور کان

@Oliverkahn  •  6 خرداد 1405

من و اطرافیان و دوستان از دیروز به نت بین الملل متصل شدیم و دیدیم اکثر آدم‌ها هم از دیروز تونستن متصل بشناگه نشدید گوشی یا مودم خودتون رو خاموش و روشن کنید.#جنگ #اینترنت #اینترنت_بین_الملل
16:43 - 6 خرداد 1405

2 واکنش
714 بازدید



1 پاسخ

تصویر نمایه‌ی ‌فربد‌
@ScienceByFarbod6 خرداد 1405
در پاسخ به و
کلا گوگل اکانت نمیاد. کل سیستم فلج شده بخاطر گوگل اکانت. صرافی های داخل هم گوگل اتنتیکیتور میخواهند. کل گوشی و سیستم از کار افتاده بخاطر نبودن گوگل اکانت.#اینترنت