آقایاان محترم، شما قطعا عوامل دشمن هستید، مردم بخاطر دغاع از نظام و رهبری امدند، اما حالا ببین نه حتی گرانی مهار نشد، بلکه در همین یک عفته گران تر هم شد، درضمن قطع بودن بیشتر اینترنت جهانی، چیزی حز صعف این دولت نیست ، د روز به روز مردم را خشمگین تر میکند، اینترنتو وصل کنید
